3/01/2014

Dzisiaj 1 marca, wiosna za pasem, a więc czas na zmiany

Jaki jest najlepszy dzień na zmiany, jak nie pierwszy dzień miesiąca? Chyba nie ma takiego. No i kolejnym aspektem działającym na korzyść właśnie tego konkretnego dnia jest zbliżająca się wiosna. Co ja chcę zmieniać?
SIEBIE
1. Muszę zmienić włosy. Czyli trzeba je podciąć, bo są już zdecydowanie za długie. Jak to stwierdzili: "Masz już tak dużo włosów, że główka wydaje się taka mała".
2. Zacznę się malować. Kosmetyków mam sporo, ale ich wcale nie używam. Czas zacząć się malować, przecież mam prawie 20lat.
3. Zmienić sposób ubierania się. Czas zamienić moje bluzy na coś bardziej dziewczęcego/kobiecego/takiego dla studentki.


Więc muszę jakoś pozbyć się tego.
No i zastanawia się czy nie powinnam odstawić moich szalonych butków :D


Lubie je, ale nie wiem czy są stosowne.

No to do dzieła. Trzymajcie za mnie kciuki i życzcie powodzenia, Pozytywna28 to bardzo trudny typ człowieka. Jestem uparta i bardzo indywidualna i inna od wszystkich, w bardzo dziwny sposób. Nawet ciężko mi siebie samą opisać.

Buziaki!!!
Pozytywna28

11 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w zmianach! Pamiętaj tylko, żeby nie zmienić się w kogoś, kim tak naprawdę nie będziesz! A buty są piękne, nie odstawiaj! :D
    Pozdrawiam,
    http://nothing--unique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie trzymam kciuki za zmiany :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć :)) Śliczne butki :) gdzie kupione ?zajrzysz na mojego bloga ? bardzo mi zależy :) http://life-julie-julie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio zaczynam nosić bluzy ;)
    buty są świetne, nie rezygnuj z ich noszenia!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne postanowienia, życzę powodzenia! Tylko z butów nie rezygnuj! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany są super, życzę powodzenia! :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie buty >3

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w zmianach! Zamiast bluz proponuję kardigany albo marynarki :)
    A co studiujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu niestosowne? bardzo fajne! ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. przeciez od czasu do czasu mozna zaszalec i zalozyc takie buty :) super by bylo, jakbys swoje zmiany opisywala na blogu, pokazywala np. jakies ubrania, ktorymi sie zainspirujesz w tych zmianach i oczywiscie duuzo Ciebie :) ja czytalam na pingerze i tutaj rowniez bede zagladac, wiec czekam na nowe posty :)
    JaJadeNaLuzach

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo nie tylko nie buty ! planuje sobie kupić takie tylko w innym kolorze <3 Zmiany są super ja od początku lutego ćwiczę, ale teraz mi za mało i od marca zaczęłam ostre treningi samopoczucie jest o niebo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger