4/16/2014

A ja znowu o czerwonym

 

 Nie wiem co mi się ostatnio stało, ale jakąś wielką miłością zapałałam do koloru czerwonego.
Czerwień na ustach <mam 4 czerwone szminki i czerwony lip tint> i czerwień na paznokciach ;)
Ale bardzo spodobał mi się ten odcień i wygląda bardzo ładnie z moim odcieniem skóry.





Lakiery z Wibo są genialne. Bardzo niska cena, mi udało się ten upolować za 3zł. Mają bardzo fajny dosyć szeroki pędzelek, dosyć przyjemne krycie. Kryją już nawet przy 1 warstwie, ale ja zawsze nakładam 2-3. Jedyny problem to długotrwałe wysychanie. Ale za taką cenę można wybaczyć. 

Buziaki!!!
Pozytywna28 
 


5 komentarzy:

  1. A ja kiedyś bardzo lubiłam te lakiery, teraz czuję do nich niechęć przez małą ilość kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki makijaż :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie czerwienie :) na paznokciach wygląda świetnie - sama mam kilka czerwonych lakierów :P dobre też są z golden rose :) od nich czerwień na moich paznokciach długo się trzyma i też dobrze kryją, maluję tylko jedną warstwę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale rozumiem tę miłość do czerwieni :)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger