4/05/2014

Przeprasza, motywuje, pokazuje... I nie wie co dalej.

Ostatnio stwierdziłam, że bardzo Was zaniedbuję. Wpisy pojawiają się tylko raz w tygodniu. Jak coś jest, to mam wrażenie, ze nie spełnia Waszych oczekiwań. Macie mały niedosyt.
Ja tak czuję. Nic tylko od każdego czytelnika powinnam dostać solidnego kopniaka w tyłek. Tak za karę i motywująco.
Dzisiaj doszłam do wniosku, że mój raczkujący blog zaczyna umierać. On kona, a ja nie wiem jak udzielić mu pomocy. Taka bezradność jest bardzo męcząca. Żeby przełamać tą grobową ciszę mam dla Was InstaMix.






Pazurki, pazurki, pazurki, czyli mój mały świr. 


 

Trochę biżuterii nie zaszkodzi.




1. Jedzonko musi być. Bezy z jogurtem <3 Polecam :)
2. Szczotka do włosów z Tk Maxx
3. Złota rada dla studentów.

Na koniec ja, makijaż i dzika fryzura. 


Dodatkowo proszę Was o wskazanie mi kierunku w którym mam iść. 
Mianowicie chodzi mi o tematykę postów na blogu. Czego chcecie więcej?
Mody, kosmetyków, paznokci, czy działać tak ja teraz tylko częściej? 

Buziaki!!!
Pozytywna28 


6 komentarzy:

  1. uwielbiam oglądać takie miksy zdjęć :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja powiem: wszystkiego na raz! pisz o tym o czym Ty chcesz i masz ochotę, a nie o tym, czego chcą czytelnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mody, paznokci, takich mixów - czyli działać tak jak teraz i o wieele częściej :) może jakieś recenzje :P świetny ten pierwszy lakier :) i nie jadłam nigdy bez z jogurtem - nie umiem sobie tego wyobrazić :D
    JaJadeNaLuzach

    OdpowiedzUsuń
  4. Insta-mix to jest to, co lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mix-y, to takie trochę podglądanie codzienności ;) ale jakże przyjemne :)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger