5/23/2014

Bourjois Color Boost 01 Red Sunrise

Tak jak obiecywałam pokażę Wam moje szminki w teście na ustach.
Dzisiaj Przedstawiam Wam Bourjois Color Boost 01 Red Sunrise.
Ostatnio to moja ulubiona szminka, której używam każdego dnia.
Przejdźmy do kilku informacji o szmince:
Opakowanie: Szminka jest w formie kredki, wykręcamy ją jak standardową szminkę.
Formuła: Formuła bardzo lekka, sunie po ustach bez problemu, jest nawilżajaca.
Kolor: 01 Red Sunrise
Cena: ok. 28zł
Dostępność: Rossmann, Douglas, drogerie, w których jest szafa Bourjois
Informacje o produkcie ze strony Douglasa:
Błyszcząca, ale transparentna pomadka nowej generacji Color Boost doda Twoim ustom blasku i optycznie je powiększy! Formuła pomadki Color Boost idealnie gładko się rozprowadza, pozostawiając na ustach przeźroczystą warstwę, która pięknie ożywia naturalny kolor ust. Lekka i nieklejąca konsystencja sprawia, że noszenie pomadki jest prawdziwą przyjemnością. Kolory są trwałe, a pomadka nie zostawia smug!
Moje odczucia:
Uwielbiam ją! Za kolor, niby jest dosyć intensywny, ale nie nachalny. Mamy możliwość stopniowania intensywności koloru, za pomocą nakładania warstw. Fajnie nawilża usta, ale nie oczekujmy, że je wypielęgnuje. Kolor utrzymuje się dosyć długo. Usta zostają zabarwione, zaś nawilżająca warstwa znika.

Teraz pokażę Wam jak prezentuje się na ustach :)

 Pojechałam po bandzie z ilością zdjęć, ale chciałam wam pokazać go jak najlepiej.

Jak oceniacie ten kolor? A może miałyście do czynienia z tym lub innym kolorkiem tej szminki od Bourjois? 

Buziaki!!!
Pozytywna28













10 komentarzy:

  1. szczerze powiem, że kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje Ci taki czerwony akcent na ustach :)
    ja usta maluję bardzo rzadko, ale ostatnio często kupuje szminki ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny kolor! Nie wiem czy ja bym sie odwazyla wyjsc z takimi ustami na miasto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu kuszą mnie te szminki (uwielbiam je!) od Bourjois. Chyba się skuszę, a kolor przepiękny! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i intensywny kolorek!

    Pozdrawiam cieplutko i pozwolę sobie zaobserwować :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze kusza mnie kosmetyki Bourjois, ale szkoda mi zawsze pieniedzy haha :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger