8/15/2014

Z pazurem


Dzisiaj stylizacja prosta, ale z pazurem. Główną rolę gra tutaj koszulka z intrygującym nadrukiem.
Wszyscy zwracają na nią uwagę, a w szczególności mężczyźni.
Do tego spodnie długości 7/8 i moje kochane zielone szpilki żeby uniknąć skrócenia nóg.

Co mam na sobie:
Koszulka - SH
Spodnie - Mustang
Zegarek - granashop.pl

Przepraszam za zastraszającą ilość zdjęć, ale nie umiem wybrać kilku. Jeśli Wam przeszkadza ich nadmiar to piszcie w komentarzach. Moje włosy również czekają na farbowanie i strzyżenie :D 
 


Buziaki!!!
Pozytywna28

20 komentarzy:

  1. Mówiłam Ci już że Cię uwielbiam? I z każdym kolejnym takim lookiem będę Ci to powtarzać-uwierz! Twoja przemiana jest po prostu nie do opisania! Wyglądasz CUDOWNIE! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. szpileczki mają przepiękny odcień!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! :)) Szpilki odgrywają tutaj bardzo fajną rolę, kontrastu ♥ ;)

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie!

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  5. no nadruk zwraca na siebie uwage! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mistrzowski look! zakochałam się w butach, a szczególnie w ich przepięknym kolorze :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne szpilki i koszulka! i zazdroszczę takich zadbanych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby prosta, ale zdjęcie na koszulce, kolor butów i intensywna szminka robią swoje ;) pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki Ty masz ładny, wyrazisty ale delikatny makijaż!
    podobasz mi się bardzo!
    ten makijaż nadaje wyrazu prostemu zestawowi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Długość spodni + buty dla mnie idealnie :) szminka też świetnie wygląda i bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, wyglądasz g e n i a l n i e! <3 I pamiętaj - zdjęć nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto ale szpilki (a zwłaszcza ich kolor) dodają tego czegoś i ze zwykłych spodni i t-shirtu robi się super outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie , ze zamieszczasz duzo fotek, bo jestes niezwykła, piekna, boska ! ! Nigdy ich nie jest za wiele ! ! Na Ciebie nie można sie napatrzeć ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje delikatne dłonie ! !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy "nadmiar" fotek w Twoim przypadku nie przeszkadza i nie jest nadmiarem. Bardzo mi sie podobaja zbliżenia na detale.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger