9/15/2014

W kropki, a może w groszki - czyli sukienka z SH

Przepraszam za mały poślizg z zestawem, ale wczorajszy dzień był wyjazdowy.
Razem z chłopakiem byliśmy wczoraj w Zoo w Wojciechowie. Jeśli ktoś jest z Lubelszczyzny to serdecznie polecam.

No to przejdźmy do głównego tematu posta.
Pewnie powoli macie już dosyć mojej kurtki jeansowej, ale jest rewelacyjna.
Idealnie pasuje do wielu stylizacji. Teraz wiem, że to must have każdej dziewczyny/kobiety.
Tym razem jest dodatkiem do przepięknej zielonej sukienki w czarne groszki. 
To chyba jedyna sukienka odcięta w talii która jest na mnie dobra, ale niestety góra jest lekko za duża. Sytuację ratuje kurtka.
Totalnie nie umiem ocenić jaką jestem porą roku i jakie kolory mi pasują, ale wydaje mi się, że lepiej wyglądam w tej zielonej sukience, niż w różowej z poprzedniego posta.
Jak Wy to oceniacie? :)
No to przejdźmy do zdjęć, których tradycyjnie jest dosyć dużo.
 
Co mam na sobie:
Sukienka - SH
Kurtka - Orsay
Bransoletka - Orsay
Buty - Biedronka
 

 

Co Wy na to? :)

Buziaki!!!
Pozytywna28

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz! Jak dla mnie bomba, no i cudne jest to zdjęcie na którym się promiennie uśmiechasz <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka na moim komputerze wygląda bardziej na turkusową, niż niebieską - ale mniejsza o to ;P
    sądzę, że taka kolorystyka pasuje Ci bardziej niż róże, ale... ale najważniejsze jest to, jak Ty się w niej czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No w tej różowej tez wygladasz fajnie :p a jak chodzi o kolory to ja bym się raczej kierowała kolorem włosów ;) +u mnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak cudownie! w tej sukience wyglądasz idealnie, pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie , troche mi sie kojarzy ze stylem retro ,mysle ,ze to poprzez kropeczki :) swietny kolor ma sukienka i dobrze wyglada z jeansem!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna ta sukienka i ogolnie zestaw na duuży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam kilka takich części garderoby, których najchętniej w ogóle bym nie zdejmowała! :) Świetnie Ci w tym kolorze i... jaka jesień w tle! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka to prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukieneczka :) Kochana z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie wpadnij choć na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger