12/21/2014

Lakier BB Care & Manicure nr.2 Wibo

Dzisiaj chwilkę poświęcimy małej nowości z Wibo. A o czym mowa? O lakierze BB Care & Manicure o numerze 2. To piękny kolor nude o dosyć dobrym kryciu i  bardzo fajnej trwałości. A dodatkowo producent zapowiada, że będzie on również pielęgnował nasze paznokcie dzięki oddychającej formule.

 Co mówi producent: Oddychający lakier do paznokci o działaniu odżywczym i pielęgnacyjnym. Zawiera: filtr UV, olej z owocu granatu, algę brązową oraz keratynę. ZAWIERA HEXANAL , opatentowany składnik który gwarantuje poprawę kondycji paznokci już po 4 tyg. stosowania. 
 

 Lakier: BB Care & Manicure Wibo
Kolor: nr.2
Gdzie kupić?: Rossmann
Ile kosztuje: 6.99zł
Pojemność: 8,5ml
Wykończenie: kremowe
Krycie: 2-3 warstwy
Plusy:   + szybko schnie
+ płaski, dobrze ścięty pędzelek
+ cena adekwatna do pojemności
+ przyjemna konsystencja
+ dobre krycie 
 Minusy: -------
 
Jak dla mnie rewelacja, chociaż nie zauważyłam, żeby pielęgnował moje paznokcie. Być może to dlatego, że nie nakładałam go 4 tygodnie pod rząd. Wygląda bardzo elegancko i schludnie na dłoniach, idealnie nadaje się na nadchodzące święta.
 


Macie go? Co sądzicie o takiej nowości jak oddychający lakier? 
Buziaki!!!
Pozytywna28

8 komentarzy:

  1. ale masz ładne paznokietki :) fajny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje paznokcie ogólnie są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja na święta zaszaleję i sobie pomaluję na czerwono, a co! ;) normalnie nie mogę, praca mi pozwala jedynie na cieliste, więc muszę korzystać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor ♥
    uwielbiam takie i mam ich mnóstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt ❤ ślicznie wygląda ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor bardzo ładny :) lubię od czasu do czasu takie neutralne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Keeping your son or daughter healthy needs to be your main concern, so ensure that you purchase only quality baby care products.
    Other than this, proper baby medicines are used to conserve the
    health from the kids. Although this treatment solution was helpful (if to
    some extent ghoulish), there were two significant disadvantages: 1.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger