12/21/2014

Lakier BB Care & Manicure nr.2 Wibo

Dzisiaj chwilkę poświęcimy małej nowości z Wibo. A o czym mowa? O lakierze BB Care & Manicure o numerze 2. To piękny kolor nude o dosyć dobrym kryciu i  bardzo fajnej trwałości. A dodatkowo producent zapowiada, że będzie on również pielęgnował nasze paznokcie dzięki oddychającej formule.

 Co mówi producent: Oddychający lakier do paznokci o działaniu odżywczym i pielęgnacyjnym. Zawiera: filtr UV, olej z owocu granatu, algę brązową oraz keratynę. ZAWIERA HEXANAL , opatentowany składnik który gwarantuje poprawę kondycji paznokci już po 4 tyg. stosowania. 
 

 Lakier: BB Care & Manicure Wibo
Kolor: nr.2
Gdzie kupić?: Rossmann
Ile kosztuje: 6.99zł
Pojemność: 8,5ml
Wykończenie: kremowe
Krycie: 2-3 warstwy
Plusy:   + szybko schnie
+ płaski, dobrze ścięty pędzelek
+ cena adekwatna do pojemności
+ przyjemna konsystencja
+ dobre krycie 
 Minusy: -------
 
Jak dla mnie rewelacja, chociaż nie zauważyłam, żeby pielęgnował moje paznokcie. Być może to dlatego, że nie nakładałam go 4 tygodnie pod rząd. Wygląda bardzo elegancko i schludnie na dłoniach, idealnie nadaje się na nadchodzące święta.
 


Macie go? Co sądzicie o takiej nowości jak oddychający lakier? 
Buziaki!!!
Pozytywna28

7 komentarzy:

  1. ale masz ładne paznokietki :) fajny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje paznokcie ogólnie są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja na święta zaszaleję i sobie pomaluję na czerwono, a co! ;) normalnie nie mogę, praca mi pozwala jedynie na cieliste, więc muszę korzystać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor ♥
    uwielbiam takie i mam ich mnóstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt ❤ ślicznie wygląda ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor bardzo ładny :) lubię od czasu do czasu takie neutralne barwy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger