12/27/2014

Świąteczne stylizacje w InstaObiektywie

Przed świętami mało pisałam, bo ogarnęło mnie istne szaleństwo. Zakupy, sprzątanie, gotowanie, pieczenie, nawet nie zdążyłam Wam złożyć życzeń. Mam nadzieję, że spędziliście bardzo miło i przyjemnie te święta w rodzinnym gronie, bo moje dokładnie takie były. 
A dzisiaj mam dla Was mały skrót moich świątecznych stylizacji. Zdjęcia w lusterku, robione telefonem, ale nie chciało mi się wyciągać aparatu. 

Wigilia:

Koszula - SH (Ralph Lauren)
Spódnica z eko skórki - prezent
Zegarek - granashop.pl

Fryzurkę zawdzięczam mojej siostrze <3 

Pierwszy dzień świąt:
Sukienka - H&M
Zegarek - granashop.pl

Drugi dzień świąt:
Koszula - Reserved
Spódnica z eko skórki - prezent


Moje stylizacje były bardzo wygodne, ale z nutą elegancji i kobiecości. Dodatkowo przekonałam się do bardziej rozkloszowanych spódnic i sukienek. Z makijażem nie szalałam, bo często brakowało mi czasu, ale też nie chciałam wyglądać na mocno wymalowaną, gdyż u mnie w rodzinnie wszyscy są bardzo naturalni i skromni.

Jak Wam się podobają moje stylizacje? 

Buziaki!!!
Pozytywna28


PS 
Chcielibyście przeczytać recenzję książki "Bądź Paryżanką, gdziekolwiek jesteś", czy już wystarczy tych recenzji w internetach? :D 


5 komentarzy:

  1. mniejsza o to, że telefonem - ważne że widać, jak uroczo i dziewczęco wyglądałaś!

    zestaw wigilijny podoba mi się chyba najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się druga stylizacja :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to "uśmiechnięte zdjęcie" z mocnym makijażem, bardzo korzystnie wyszłaś :)))
    ________________
    Zapraszam do mnie fit-na-lato.blogspot.com - dzisiaj wpis o produkcie który wspomógł odchudzanie u mnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger