3/18/2015

Jak planuję posty?

Tworzenie postów u mnie to już pewnego rodzaju rytuał, który raz mi wychodzi i wszystko idzie zgodnie z planem, a czasami namieszam i się lekko posypie. Metoda ta uczy mnie jak wszystko dobrze ogarnąć materiałowo i czasowo.

Zacznijmy od moich niezbędników:


































Czyli Pukka pad, kalendarz, karteczki, długopisy i zakreślacze.

Jak to u mnie wygląda?
Wszystkie moje posty staram się przygotowywać w weekend, wtedy mam czas na zrobienie zdjęć i napisanie postów. Chociaż czasami zdjęcia są, a posty tworzą się na ostatnią chwilę, właśnie nadal nad tym pracuję i chcę wyeliminować ten zły nawyk.

Pukka pad to moja księga pomysłów i planów bardziej odległych. Czyli mam tam rozpisane pomysły na posty, które planuję już od dobrych kilku miesięcy, pomysły na outfity itd. Co jakiś czas staram się robić tam porządek, czyli wykreślam pomysły zrealizowane lub poprostu odrzucam pomysły, które po czasie nie przypadły mi do gustu.




















Karteczki samoprzylepne - to na nich notuję pomysły na posty bieżące i dokładnie rozpisuję jak chcę aby wyglądały zdjęcia lub co chciałabym napisać w poście. Aby zawsze notować swoje wszystkie pomysły na posty, karteczki i notesiki są u mnie porozkładane w różnych miejscach. Staram się zawsze mieć pod ręką kawałek kartki.




















Kalendarz - mam go zawsze przy sobie i wypada z niego sterta karteczek z różnymi zapiskami. Przyklejone karteczki to właśnie plany na posty. Gdy post nie zostanie zrealizowany przyklejam karteczkę na kolejny tydzień.

Skąd biorę pomysły na posty?
  • Przeglądam wiele blogów, więc to Wy mnie inspirujecie. 
  • Maniakalnie przeglądam Instagram, który jest kopalnią pomysłów.
  • YT
  • Gazety i magazyny które czytam bardzo inspirują do tworzenia postów jak i outfitów
  • Znajomi, czasami rozmawiamy o czymś i wtedy wpada do głowi mi pomysł na post, wystarczy jedno słowo. Wtedy pomysł szybko notuje w telefonie.
  • Produkty których używam inspirują mnie do makijaży, recenzji lub do poruszenia jakiegoś tematu.
A tak ogólnie rzecz biorąc inspirować może nas dosłownie wszystko.

Mam nadzieję, że mój post Was zainteresuje, a mnie zmotywuje do jeszcze lepszej i dokładniejszej pracy nad blogiem.

Pozdrawiam!!!
Pozytywna28

5 komentarzy:

  1. jak ja lubię Twoje posty Agatko :) dla mnie ten kalendarz jest dużo za ciężki tak nawiasem :) ja nie planuję postów i powinnam to chyba zmienić- często wpadnie mi jakiś pomysł, a potem zapominam i tyle z tego wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie fajnie mieć tak wszystko zorganizowane :) fajny pomysł z karteczkami samoprzylepnymi i z tym, że kiedy czegoś nie zrobisz po prostu przyklejasz na inny dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tak samo jak ty, też posiadam notatnik w którym zapisuje tytuły postów a jeśli już któryś opublikuje to wykreślam i wymyślałam następny ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger