3/07/2015

Sobotnie podsumowanie tygodnia - #2

Dzisiaj będzie bardzo szalone podsumowanie, bo mam dla Was sporo zdjęć. Mały haul zakupowy. Niestety dzisiaj nie pojawią się zdjęcia zapowiedzi kolejnych postów, bo jutro czeka mnie cała praca związana z przygotowaniami materiałów dla Was.

Zacznijmy od moich dwóch zestawów ubraniowych. Jeden totalnie czarny, a drugi wiosenny i kolorowy. Która wersja bardziej przypadła Wam do gustu?





































Jak już zapowiadałam na Instagramie w piątek wybrałam się do fryzjera i ostro zaszalałam.

































Co sądzicie o mojej nowej i dosyć mocno krótkiej fryzurce? Bo ja osobiście czuję się świetnie.

W tym tygodniu zakupiłam też kilka rzeczy. Trochę ubrań, kosmetyków i małe drobiazgi.
Planuje przygotować dla Was osobny post z zakupami ubraniowymi, czyli tak zwany "Try on haul".
A teraz pokazuję Wam resztę zakupów. Na pewno po jakimś czasie ukażą się tu recenzje tych kosmetyków, ale jesli któraś z Was miała je to piszcie co o nich sądzicie.



































Teraz czas na moje małe drobiazgi z Pepco. Jak wiecie, mam fioła na punkcie ładnych rzeczy, każda z Nas tak ma. Przyznaję się bez bicia, że kupiłam te dwie rzeczy z myślą o blogu, a dokładniej z myślą o zdjeciach na bloga.




















Musiałam je mieć. Koszt talerzyka to 4.99zł, zaś serduszko 6.99zł(%) / 9.99zł


A dlaczego dzisiejszy post taki bardzo zakręcony? Bo dzisiejsze popołudnie spędziłam z moja świetną koleżanką. Nie obyło się bez zdjęć. Wrzucam wam tu jedno :P Może nie będzie zła.


To Tyle na dzisiaj :)
Buziaki!!!
Pozytywna28

7 komentarzy:

  1. Jaka cudna fryzurka! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny naszyjnik i bluzeczka w kwiaty! :) fryzurka urocza, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BOSKO! Świetnie to wszystko połączyłaś.
    Podoba mi się ten look.

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygladasz w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj kupiłam ten sam talerzyk z Pepco (i do tego kubek) też z myślą o zdjęciach na bloga, hah! :D Kupiłam też ostatnio szampon z Isany do włosów blond i muszę przyznać, że jestem zadowolona z jego działania. :)

    + Pięknie wyglądasz w nowej fryzurze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem w krótszej fryzurce Ci o wiele lepiej! Świetna zmiana na wiosnę :) Talerzyk w zygzaki jest super. Dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu i insta :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger