3/10/2015

Try on haul - Pepco

Tak jak obiecywałam Wam w poprzednim poście mam dla Was haul zakupowy z Pepco. Postanowiłam Wam pokazać te rzeczy na mnie, bo wygląda to lepiej i możecie ocenić daną rzecz widząc ją na człowieku.
Notki tego typu wymagają sporo pracy, umiejętności i poćwiczenia. Jako, że to mój pierwszy wpis tego typu proszę o łaskawe potraktowanie. Obiecuję, że będzie lepiej.

No to przejdźmy do sedna sprawy. Dzisiejszy haul to ubrania tylko i wyłącznie z Pepco. Możemy upolować tam świetne ubrania za bardzo niewielką cenę. Mama kilka bluzeczek i sukienek z tego sklepu, służą mi bardzo dobrze i nie mam do nich zastrzeżeń.

Czas na zdjęcia.

















Bluza - 29.99zł (dział dziecięcy rozmiar na 164cm, ja mam 173cm wzrostu)













Koszulka - 19.99zł (rozmiar M)























Koszulka - 19.99zł (rozmiar M)


Koszulki - 9.99zł za sztukę (seria Basic, rozmiar M)

















Topy na ramiączkach - 9.99zł (seria Basic, rozmiar M)












Jegginsy - 39.99zł (rozmiar 36)

To wszystko co kupiłam w Pepco, ale to na pewno nie koniec, bo z obecnego katalogu wpadło mi w oko jeszcze kilka rzeczy. Mam nadzieję, że taka forma postu z zakupami przypadnie Wam do gustu. Następnym razem postaram się zrobić to w jeszcze lepszy sposób.

Buziaki!!!
Pozytywna28

8 komentarzy:

  1. tez lubie pepco :) bardzo fajne rzeczy maja tez do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post, czekam na więcej takich poniewaź uwielbiam pepco :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pepco, ostatnio kupiłam sobie tam baleriny za 9,99 :) Ale od ubrań wolę i tak tam kupować różne duperele do domu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jegginsy bardzo fajnie na Tobie wyglądają! Pozytywny blog, będę zaglądała częściej :)
    Pozdrawiam, Sandra :)

    http://samcix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sposób pokazania ciuchowych zakupów :)
    Ciekawe rzeczy kupiłaś, mnie wpadła w oko bluzeczka w paski (tylko jak dla mnie mogłaby być bez napisu ;p).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądziłam, że w Pepco mają takie fajne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger