4/08/2015

Kosmetyczne nowości


Zdecydowanie zaczynam wprowadzać minimalizm do kosmetyczki, ale czasami coś jednak mnie złamie. Część kosmetyków po prostu mi się skończyła, więc przy okazji postanowiłam przetestować jakieś nowości.
Zakupów nie jest dużo, ale wydaje mi się że dosyć ciekawe. No to przejdźmy do zdjęć.




















Lakier do paznokci Astor QUICK'N GO! nr. 378 - raczej mój mały wymysł niż potrzeba. Upolowany w Rossmannie za 7.99zł, znalazłam go z informacja "Cena na do widzenia". Idealny odcień niebieskiego/błękitu jakiego poszukiwałam od co najmniej roku.
Odżywka do paznokci Eveline Paznokcie twarde i lśniące jak diament - poprzednia buteleczka już się skończyła, a moje paznokcie zaczęły już odczuwać jej brak. Rossmann, cena 12.59zł


 Tonik nagietkowy Ziaja - odlewka toniku z AA, którą miałam w domu rodzinnym już się skończyła, a z racji tego, że miałam spędzić w domu cały tydzień, to postanowiłam zakupić nowy tonik. Padło na ten, ze względu na jego cenę, bo w Rossmannie udało mi się go zdobyć za ok. 3zł, również widniała przy nim informacja, że jest to produkt z " Ceną na do widzenia".


 Podkład Rimmel Lasting Finish 25, 100 ivory - mój poprzedni podkład zaczął sięgać dna i dodatkowo przestał współpracować z moją buzią. Skuszona promocją w Naturze, opisem producenta, ale też pierwszym kontaktem z testerem postanowiłam go zakupić. Jest moc, ale o tym przeczytacie w innym poście. Cena na promocji to ok. 33zł



















Baza pod cienie Ingrid Cosmetics - mam problem z tłustą powieką, wiec cienie na mojej powiece szybko się rolują i znikają. Problem czasami jest też z eyelinerem. Bazę znalazłam na ezebra.pl za ok. 7zł więc postanowiłam ją przetestować.




















Kredka do brwi Eye Brow Catrice  040 Don't Let Me Brow'n - kolejny produkt, który zakupiłam w drogerii internetowej ezebra.pl. Zawsze do podkreślania brwi używałam cieni, ale teraz postanowiłam przetestować kredkę. Cena jej to ok. 9zł.


Rozświetlacz Gold highlighter Lovely - czaiłam się już na jakiś rozświetlacz od ok. roku. Na początku planowałam zakup Mary - Lou Manizer albo Soft & Gentle MAC. Zniechęcała mnie oczywiście cena i to czy rozświetlacz jest odpowiednim kosmetykiem dla mnie i mojej skóry z niedoskonałościami i nierównościami. Skuszona recenzje Red Lipstic Monster postanowiłam zakupić właśnie ten produkt. Cena ok. 9zł

Pędzel do różu premium For your Beauty - oczywiście do rozświetlacza potrzebowałam pędzla. Wiem, że nie jest to może najlepszy kształt do nakładania tego produktu na twarz, ale nic innego nie mogłam znaleźć w Rossmannie. Jeśli nie zda egzaminu, to poszukam czegoś lepszego. Cena ok. 15zł




















Pachnąca mgiełka Kwiat Jabłoni Avon - ostatnio część moich perfum i mgiełek sięgnęło dna. Została mi jedna, ale potrzebowałam czegoś bardziej na wiosnę. Ten zapach sprawdzi się idealnie. Ceny niestety nie znam, bo dostałam ją od siostry, jednak wydaje mi się, że to ok. 10zł

Perfumowany spray do ciała Little Black Dress Avon - na jakieś większe wyjścia przyda się jakiś bardziej cięższy i kobiecy zapach. Właśnie czegoś takiego mi brakowało. Gdy tylko powąchałam go u mojej siostry wiedziałam, że muszę go mieć. Cena niestety nie znam, bo nigdy nie miałam z nimi styczności.


To na chwilę obecną wszystkie moje nowości kosmetyczne. Jeśli znacie któreś z tych produktów to chętnie poznam Waszą opinię na ich temat.

Buziaki!!!
Pozytywna28



6 komentarzy:

  1. U mnie ten pierwszy lakier się niestety w ogóle nie sprawdził :(
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. oo a tego rozświetlacza to nie spotkałam wygląda obiecująco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poluję na odżywkę do paznokci z golden rose, ale nigdy nie jest mi tam po drodze :) fajne łupy, czekam na recenzję podkładu, bo przyznam szczerze, że coś kusi mnie zmiana mojego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że nie jestem jedyną osobą, która używa odżywki z Eveline ; ) muszę na blogu napisać recenzję bo już po tygodniu stosowania są mega efekty ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą odżywke Eveline - też ją uwielbiam ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger