4/25/2015

Sobotnie podsumowanie tygodnia - #6

 Witajcie Kochani!

Miała być to cotygodniowa seria, ale lepiej będzie jeśli taki post będzie pojawiał się poprostu co jakiś czas. Nie chcę pisać czegoś na siłę, bo czasami nie mam nic Wam do przekazania, ale dzisiaj mam trochę do pogadania/popisania. Może wypunktowanie zagadnień będzie drobnym ułatwieniem.

1. Chcę Wam ogromnie podziękować za to, że jesteście. Tak Drogi Czytelniku, gdyby nie Ty to ten blog pewnie już by nie istniał. Gdy coś tworzymy, mówimy, robimy potrzebujemy feedbacku, jakiejś odpowiedzi. Dla mnie tym są Wasze wejścia i oczywiście komentarze. Ogromnie ucieszyły mnie komentarze pod postem ze stylizacją, nie zawiedliście też pod postem o starterze nawilżający pod makijaż. Czuję, że to co robię trafia do kogoś i ktoś ma z tego jakieś korzyści.
Będąc przy tematyce ogólnoblogowej na Instagramie zadałam Wam dwa pytania.
 Zapytałam Was o tematy jakie Was najbardziej interesują. Okazało się, że lubicie wszystkie proponowane przeze mnie posty, a więc pozostaje bez większych zmian.


Pojawił się też w mojej głowie pomysł z założeniem FanPage na Facebooku. Obserwuje mnie Was już 77 osób, duża ilość na instagramie. Nie wiem czy FB nadal jest tak popularny i czy brakuje Wam tego typu kontaktu ze mną. Proszę Was abyście wyrazili swoje zdanie na ten temat.


2. -40% na kolorówkę w Naturze
Jak widzicie nie poszalałam za bardzo. Ale będzie co potestować. Narazie nic nie powiem na temat tych kosmetyków, bo planuję zrobić dla Was osobne posty na ich temat.
Pędzelek z Essence nie wliczał się w promocję!

3. Nie wiem czy pamiętacie, ale w poprzednim podsumowaniu tygodnia pisałam Wam że planowałam pofarbować włosy. Użyłam innej farby tym razem. I mam delikatny rudy połysk.

Ja osobiście jestem zachwycona moim nowym kolorem włosów. We wpisach ze stylizacjami włosy były już pofarbowane.

4.
Zapraszam Was również na mojego Snapchata, bo dzieje się tam sporo. Macie ze mną tam stały kontakt.

5.
Mój telefon zyskał nowe ubranko. Piękne kolory, całkiem fajne wykonanie. Zakochałam się w nim. Dodatkowo na biurku panuje wielki chaos, planuję dla Was stylizacje, posty i wszystko muszę mieć dobrze rozpisane.

6.

Jak widzicie snapuję do Was bardziej na bierząco. Dodatkowe info, jeśli znajdziecie te napoje jeszcze u siebie w Biedronce to polecam ten ze zdjęcia i w pomarańczowej puszce. Są przepyszne.


6. Mamy cudowną pogodę na dworze. Cieplutko, lekki wiaterek, a co robię ja? Tworzę dla Was posty i delektuję się cudownym widokiem z okna. Ale spokojnie na dworze też byłam, ale jak praca to praca i koniec.




Mam nadzieję, że takie podsumowanie przypadnie Wam do gustu.
Bardzo mi zależy, abyście się wypowiedzieli w kwestii Facebooka.

Buziaki!!!
Pozytywna28

4 komentarze:

  1. szczerze mówiąc raczej rzadko korzystam z fb, więc nie mogę się w tej kwestii wypowiedzieć :P czekam na nowe stylizacje, bo pogoda naprawdę dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się takie podsumowanie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne 'ubranko' na telefon :) w pięknym kolorze! Zainteresowała mnie baza z Catrice. Z Essence mam jedną pomadkę z tej serii, którą pokazujesz. Lubię też ich kredki do ust :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger