5/04/2015

W kolorze niezapominajek - Astor Quick'n GO! nr. 378


Pokazywałam Wam ten lakier już w nowościach kosmetycznych, na Instagramie ale tam kolor był przekłamany. Dzisiaj przygotowałam dla Was osobny post o nim.

Info na początek. Nie wiem czy nadal jest on dostępny w szafach Astor, bo kupiłam go z plakietką "cena na do wiedzenia"! Ale w drogeriach internetowych powinien być do zdobycia. 

No to przejdźmy do konkretnej recenzji i opisu lakieru.
Zacznijmy od cudownego koloru tego lakieru. Szukałam takiego od ponad roku. Idealny odcień niebieskiego/błękitu z delikatną nutą fioletu. Kolor iście niezapominajkowy.

Co do aplikacji nakłada się świetnie dzięki swojej idealnej formule i szerokiemu pędzelkowi. Kryje również bardzo dobrze przy 2 warstwach. No ja osobiście jestem nim zachwycona.



Czy nie jest to kolor idealny?

Buziaki!!!
Pozytywna28

11 komentarzy:

  1. jak to robisz że masz takie ładne paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście chyba wszystko dokładnie opisałam ;)
      http://okiempozytywnej28.blogspot.com/2014/08/moj-przepis-na-adne-paznokcie.html
      Zapraszam :)

      Usuń
  2. Ślicznie się prezentuje na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam raczej za malowaniem paznokci i za wyrazistymi kolorami lakierów w szczególności, ale w tej barwie jest coś bardzo przyjemnego dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest przepiękny, idealny na wiosnę i lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor, mój ulubiony :)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)


    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger