7/10/2015

Niebieskie ombre


Są wakacje, więc możemy poszaleć z kolorem na paznokciach. Wzory, kolory, faktury... Teraz wszystko jest dozwolone. Dzisiaj przedstawiam Wam mój pomysł na paznokcie.
Nazwałam to ombre, ale wydaje mi się że jednak ma to trochę inną nazwę. Jeśli ją znacie to piszcie w komentarzach.
Czego potrzebujemy?
Tylko lub aż 5 lakierów z tej samej palety barw ale o różny odcieniu.

Uważam, że to świetny sposób na urozmaicenie naszych paznokci oraz to świetny dodatek do stylizacji ;)

Jak Wam się podoba? ;) Piszcie w komentarzach

Buziaki!!!
Pozytywna28



1. Wibo nr. 482 (jako baza biały lakier)
2. Miss Sporty nr. 320
3. Golden Rose nr. 47
4. Astor nr. 378
5. Essie Find me an oasis


14 komentarzy:

  1. Lubię niebieski :) Paznkocie masz naprawdę śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :) ja teraz "noszę" miętę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się podoba? piękne! kapitalne połączenie odcieni <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale super kolorki, mega mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to genialnie, najbardziej podoba mi się odcień z Essie i Astora :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne pazurki! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubię czarne, choć niebieski też może być.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale to ładnie wygląda! :)
    i ile niebieskich lakierów - wow! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger