9/22/2015

Kalendarz, czyli moje must have


Uwielbiam kalendarze i nie wyobrażam sobie bez nich swojego funkcjonowania. Zapisuję w nich wszystko. Listy zakupów, notatki, pomysły na posty, daty publikacji postów, spotkania, ważne daty. A dodatkowo z mojego kalendarza wystaje kilkanaście luźnych kartek.
Już 3 rok będzie mi pomagał w funkcjonowaniu kalendarz z Biedronki. Ma dużo miejsca na notatki, ale przy tym jest dosyć gruby i ciężki. Jednak mi to wcale nie przeszkadza i zawsze mam go ze sobą.
W zeszłym roku skusiłam się na szary kalendarz z folkowym motywem, w tym roku również wybrałam kolorowe folkowe kwiaty. Wzór świetnie do mnie pasuje i zdecydowanie zachęca do notowania.
 Koszt kalendarza to 18.99zł


 W tegorocznym kalendarzu zachwyciły mnie motywacyjne cytaty, które umilą nam notowanie.


A W używacie kalendarzy? Jeśli tak, to wolicie szkolne czy typowo całoroczne? ;)

Buziaki!!!
Pozytywna28









13 komentarzy:

  1. Ja będę robiła swój planner na podstawie wzoru udostępnionego przez Alinę z designyourlife.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama uwielbiam kalendarze i zawsze z jakiegoś korzystam. Nie przepadam za elektronicznymi wersjami organizerów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najczęściej używam kalendarza przez pierwszy miesiąc od jego zakupu, a później jakoś zapominam i działam w tej kwestii bardzo nieregularnie :O

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kalendarze :) mega pomoc przy organizacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez lubie kalendarze, ale w biedronce nigdy nie widzialam - orientujesz sie mniej wiecej kiedy warto podjechac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety chyba już są niedostępne :/ Ja swój kupiłam chyba jakoś na początku września lub pod koniec sierpnia :/ Ewentualnie popatrz czy nie zostały wystawione na jakiejś wyprzedaży w Biedronce ;)

      Usuń
  6. Mam organizer, ale te kalendarze na ludowo też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalendarze, notesy, notesiki, karteczki... Ja też nie mogę się bez nich obyć :)
    U mnie niestety nie było aż takiego wyboru w okładkach, albo się spóźniłam :( Muszę więc jeszcze szukać mój idealny kalendarz na 2015/16 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg, jakie piękne!
    Ja również posiadam prosty, czarny ze skóry :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Również wybrałam w tym roku kalendarz z Biedronki, jest świetny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kupiłam podobne kalendarze ze dwa razy, ale i tak od razu o nich zapominałam i leżały puste, więc zrezygnowałam ztej opcji :P
    ale twoje są prześliczne!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Są przepiękne! Zdecydowanie potrzebuję plannera na ten rok akademicki, jednak w internecie jest tyle dostępnych (a zarazem drogich :P) egzemplarzy, że nie mogę się zdecydować!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger