10/31/2015

Delia Cosmetics Hybrid Gel - pierwsze wrażenie


Obiecywałam Wam na Instagramie recenzję tego duetu, dzisiaj opiszę Wam pierwsze wrażenie odnośnie tych produktów.

Na wstępie zacznijmy od tego co mówi nam producent o tym zestawie:
  • Zestaw do wykonania manicure hybrydowego
  • Trwały i profesjonalny
  • Niezwykle prosty w użyciu
  • Zapewnia mocny połysk
  • Utwardza paznokcie
  • Nie odpryskuje
  • Bezpieczny dla płytki paznokcia
  • 4 kolory do wyboru - najmodniejsze w tym sezonie (klasyczna czerwień, pomarańcz, amarant i jasny róż)
  • Zestaw składa się z Lakieru Hybrid Gel Color oraz Top Coat Hybrid Gel
Stosowanie:
KROK 1. Nałóż lakier Hybrid Gel Color na paznokcie i odczekaj aż wyschnie
KROK 2. Nałóż Top Coat Hybrid Gel i odczekaj 5 minut

Za zestaw lakieru i topu musimy zapłacić ok. 18zł



 Wybrałam najjaśniejszy kolor z możliwych do wyboru, zakochałam się w tym delikatnym różu od pierwszego wejrzenia. Na paznokciach miałam nałożone 3 warstwy koloru, z tego względu, że moja płytka paznokcia znowu zrobiła się bardzo nierówna, a nie miałam pod ręką polerki. Wydaje mi się, że po wypolerowaniu płytki wystarczające będą 2 warstwy.
Lakier nakłada się bardzo łatwo, nie jest za gęsty, ani za rzadki. Nie powstają żadne smugi, wysycha dosyć szybko.
Top coat należy nakładać bardziej sprawnie i szybciej, z tego względu że dosyć szybko wysycha i mogą powstawać lekkie smugi. Ja nie miałam jednak z tym problemu, gdy tylko coś zaczęło się dziać szybko reagowałam i poprawiłam drobne niedociągnięcia.  Jedyne co zauważyłam to niedomalowałam dokładnie lakieru topem.
Cały manikiur wysechł w przeciągu kilku minut. Bardzo mnie ucieszył fakt, że po pomalowaniu paznokci wieczorem, rano nie miałam żadnych odgnieceń od kołdry.
Całość pięknie utrzymywała się dokładnie tydzień, tam gdzie lakier kolorowym niedokładnie był pokryty topem pojawiły się delikatne odpryski. Cała reszta cudownie utrzymywała się i przez cały tydzień błyszczała jak hybryda. Dokładnie po tygodniu prawdopodobnie uderzyłam w coś ręką i na jednym paznokciu lakier pękł, ale nie było odprysku, jednak sama zdrapałam lakier.

Podsumowując, czy warto inwestować w ten zestaw?
Uważam, że jak najbardziej tak. Ja osobiście jestem nim zachwycona i planuję dokupić inne kolory lakierów bazowych. Nie wiem czy top współpracuje z innymi lakierami, jednak gdy to sprawdzę to podzielę się z Wami tą informacją.



Znacie ten duet lakieru i topu? ;) Jeśli tak, piszcie co o nim sądzicie ;)
Skusiłybyście się na niego, czy jednak zwykły lakiery lub klasyczna hybryda wygrywa? ;)

Buziaki!!!
Pozytywna28

30 komentarzy:

  1. Cudowny kształt płytki paznokcia masz, szczęściara z Ciebie:) Kolor też uroczy i subtelny. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor:) i kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego duetu, ale prezentuje się świetnie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm jak sie utrzymuje tydzien to nawet w porzadku :) ale ja zdecydowanie wole klasyczne hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają, chyba muszę zainwestować w taki zestaw.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od jakiegoś czasu podjęłam decyzję o malowaniu paznokci lakierami hybrydowymi. Najpierw u kosmetyczki były to CND, teraz próbuję sama na produktach Semilac. Jestem bardzo zadowolona i polecam :)
    A Twoje paznokcie jak zawsze idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek :) A tak wg to masz śliczne paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny delikatny kolorek, pazurki wyglądają naturalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladny odcień różu! :) Bardzo podobają mi się wszystkie ich kosmetyki choć tego pudru jeszcze nie miałam :) Bardzo fajny blog Obserwuję i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz o nim słyszę, duet wydaje się ciekawy i warty wypróbowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. TOP COAT współpracuje również z innymi lakierami- przynajmniej w moim przypadku z lakierem firmy PAESE, również utrzymuje sie około tygodnia aczkolwiek no sa odrosty które trzeba poprawiać więc lepiej zmyć i nałozyć od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie top za szybko zasycha, tak samo lakier i nie da się go ładnie rozprowadzić ;/ jednak i tak nie oceniam go najgorzej. Robię hybrydy ale gdy przyjechałam do rodziców nie wzięłam sprzętu a jeden paznokieć mi pękł. Ten top był dla mnie zbawieniem, wprawdzie na prawdziwej hybrydzie szybko odkleja się (jak folia) jednak na jeden dzień utrzymuje go świetnie. Już 2 tydzień tak kombinuje i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam jestem Matka Polką, sprzatającą pioracą i robiącą przetwory, więc skusił mnie zestaw który wytrzyma choby tydzień. pomalowane pięknie wyglądały ale około 30 godzin ;-((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził. U mnie ogólnie lakiery trzymają się dosyć dobrze płytki, a zmywam naczynia czy pracuję w polu, bo mieszkam na wsi ;) Więc nie należę, do blogerek które tylko leżą i pachną :D

      Usuń
  14. Czy można te lakiery stosować pod lampę UV ? Kupiłam go dzisiaj i Pani w sklepie zapewniała mnie, że to nowość i że bez problemu można zastosować jako normalny lakier hybrydowy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę chyba, ja używałam lakieru i topu jako normalne lakier, bez lampy :) Spisały się u mnie fantastycznie, wysychały bez problemu. Na topie nigdy nic mi się nie odgniotło :)
      Wydaje mi się, że raczej lampa tutaj jest nie potrzebna, bo producent twierdzi że to zestaw lakierów wyglądający jak hybryda, której nie trzeba utwardzać :)

      Usuń
  15. Mam z 7 kolorów tego lakieru bazowego i nie jestem zadowolona :( na drugi dzień robią się pęcherzyki powietrza pod warstwą lakieru w skutek czego odklejam wszystko płatami. Spróbuję utwardzić w lampie. Ciekawi mnie tez czy ten TOP nadaje się do wykończenia paznokci pomalowanych lakierami utwardzanymi w lampie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba utwardzanie go lampą nie pomoże, bo to zwykły lakier, więc lampa na niego nie zadziała :) Topu nie testowałam w połączeniu z lakierami utwardzanymi w lampie.
      Tylko na tych lakierach tworzą Ci się pęcherzyki, czy na innych też? Bo może problemem jest tłusta płytka paznokcia, albo przed użyciem wstrząsasz buteleczką i w środku powstają bąbelki :)

      Usuń
  16. Kolor bardzo ładny. Taki delikatny. Bardzo lubię ten top bo sprawdza się także w zestawieni ze zwykłymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też się nie sprawdził, już na drugi dzień były odpryski, a że bazę mam czarną musiałam od razu się go pozbyć bo brzydko to wyglądało :( normalny lakier z utwardzaczem do paznokci 3w1 trzyma mi się 5 dni potem już widać odrost więc ścieram. Delia w moim przypadku nie spełniła moich oczekiwań niestety

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam właśnie pomalowalam tym system paznokcie i jestem zachwycona :) na pewno kupię inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja stosuję ten zestaw już dłuższy czas i nie narzekam trzyma się około tygodnia i nie niszczy płytki paznokcia nie zrobiły się jeszcze nigdy żadne pęcherzyki jak dla mnie jest super

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kształt paznokci:)
    Obecnie jest dużo więcej kolorów do wyboru;http://www.delia.pl/pl/produkty/paznokcie/ad/lakiery,40/lakier-i-top-coat-hybrid-gel,416
    Ja mam 05 jasny fiolet, jest prześliczny, a zestaw sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety po dwóch dniach obpryski 😞
    Liczyłam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  22. What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I have
    found It positively useful and it has aided me out loads.
    I hope to contribute & help other customers like its helped
    me. Great job.

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Normalnym zmywaczem do paznokci, ewentualnie chwilę przytrzymać nasączony płatek żeby się lepiej rozpuściły produkty :)

      Usuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger