1/09/2016

Plany na rok 2016 - nowy rok, nowa ja?

Jak co roku mamy plany noworoczne. Ja czasami je miałam, a czasami wmawiałam sobie, że ich nie mam.
W tym roku postanowiłam spisać sobie moje plany w kalendarzu i dzielnie je realizować. Dodatkowo dzielę się nimi z Wami. A dlaczego? Bo jak coś już pójdzie w świat, to daje większą motywacje. Bo trochę słabo zawieść siebie, ale też pokazać innym swoją słabość. No więc do dzieła.


1. Więcej czytać 
 W obecnych czasach większość naszego (mojego też) wolnego czasu pożera komputer, internet, telefon. Zamiast wziąć książkę do ręki i poczytać przepadamy na YT, Snapchat, Instagramie. Chciałabym czytać więcej, bo moja "biblioteczka" stale się powiększa, lista książek które chcę przeczytać też. Wiec planuję w roku 2016 czytać co najmniej jedną książkę miesięcznie. Może nie będzie to łatwe, bo jestem na etapie pisania pracy licencjackiej. No ale jak się czegoś bardzo chce, to się na pewno uda.



2. Wyrzeźbić sylwetkę i zdrowiej się odżywiać 
 Planuję w tym roku zacząć regularnie ćwiczyć. Podchodziłam do tego zagadnienia wielokrotnie, ale mam nadzieję, że tym razem uda mi się w tym wytrwać. Zaznaczam, że nie mam zamiaru zrzucać żadnych kilogramów, a wręcz odwrotnie. Chcę wyrobić sylwetkę i przybrać mięśni. Robię to dla ujędrnienia sylwetki, ale też dla zdrowia. Wzmocnienie mięśni pomoże moim słabszym stawom i kręgosłupowi. Dodatkowo postanowiłam wprowadzić do mojej diety więcej zdrowszego jedzenia. Planuję każdego dnia dostarczyć mojemu organizmowi porcję świeżych warzyw lub owoców. Nie jest to łatwe, bo jestem alergikiem pokarmowym i kilka mega zdrowych rzeczy jest dla mnie zakazanych.


3. Regularnie dbać o siebie
 Lubię ładnie wyglądać, pomalować się, fajnie się ubrać, ale to nie jest wszystko. Mam mały problem z regularnym używaniem balsamów do ciała, kremu do rąk czy stóp. Maseczkę na włosy robię gdy sobie przypomnę. Z twarzą bywa podobnie. Brakuje mi regularności. W tym roku postanowiłam to zmienić. Jak narazie jestem na bardzo dobrej drodze, bo o wszystkim pamiętam i regularnie to robię. Oby tak dalej.


4. Spełniać marzenia
 Jak każdy mam marzenie, te mniejsze i większe, ale nigdy nic z tym nie robię. A jak wiecie, marzenia się nie spełniają, a marzenia się spełnia. Planuję w tym roku to zmienić, bo jak nie teraz to kiedy? Jestem wolną osobą, nie mam na głowie domu, rodziny, dzieci, więc teraz jest odpowiedni czas na marzenia. Mam nadzieję, że w tym roku będę mogła Wam się pochwalić moimi już spełnionymi marzeniami.


5. Rozwijać bloga i regularnie pisać
 Blog to moja pasja, kawałek mojej codzienności. Uwielbiam to robić i na chwilę obecną nie wyobrażam sobie by to porzucić. Uwielbiam robić zdjęcia, pisać posty i mieć kontakt z Wami. Każde wyświetlenie, komentarz daje mi ogromną radość. Planuję pisać dla Was regularnie, może nawet częściej. Chcę aby posty były lepsze, ciekawsze, a zdjęcia ładniejsze. Będę to robić dla Was i dla siebie.


6. Nauczyć się makijażu 
 Malować się umiem, nawet chyba nieźle mi to wychodzi. W szkole średniej zawsze do sesji czy na wyjścia malowałam koleżanki. W tym roku chcę nauczyć się więcej, chcę malować się lepiej. Jak wiecie trening czyni mistrza, a ja planuję trenować. Dokupię trochę pędzli, nowe kosmetyki i obiecuję, że będzie się działo.


7. Dopracować swój styl. 
 Jeśli mnie śledzicie na blogu od 1,5 to roku wiecie jak bardzo zmienił się mój styl. W poście w którym pisałam Wam jak wpłynęła na mnie książka "Slow fashion" pisałam Wam jakie mam plany odnośnie mojego stylu. W tym roku, mam zamiar realizować moje plany dalej i z większym uporem, a efekty na pewno będziecie mogli oglądać tutaj w formie moich stylizacji.


Mam nadzieję, że nie zabraknie mi siły, motywacji i uporu w realizacji moich postanowień. Chętnie też poznam Wasze plany na 2016 rok.
Piszcie w komentarzach co zaplanowaliście, fajnie będzie wzajemnie się motywować w działaniu :)

Trzymam kciuki za moje i za Wasze postanowienia na rok 2016.
Powodzenia w działaniu Kochani :*

Buziaki!!!
Pozytywna28


8 komentarzy:

  1. Super trzymam kciuki za rozwój w 2016 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku zawsze jak tu wejdę lub jak zobaczę twoje nowe zdjęcie na instagramie to sie zachwycam nimi. Jak ty je robisz, że są takie fajne i ciekawe ? ; ) też takie chce robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry kadr, światło i ustawienia manualne :D ot cała tajemnica :) no i odrobina obróbki :)

      Usuń
  3. Ja też chcę więcej czytać, choć w 2015 udało mi się już nadgonić czytelnicze zaległości. Gdy przeczytałam pierwsze postanowienie właśnie uświadomiłam sobie, że zamiast siedzieć na IG (bo z nigo tu trafiłam), moglabym poczytać :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki ! śliczne zdjęcia :) jednym z moich celów na nowy rok jest właśnie rozwinąć swoje umiejętności fotograficzne i graficzne - obróbka zdjęć i tworzenie grafik.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger