7/07/2016

Czy mycie twarzy mydłem to zbrodnia? - recenzja mydła Werbena YOPE ecoandwell.pl


Czy mycie twarzy mydłem to zbrodnia? Oczywiście, że tak. No chyba, że wybierzecie świetnej jakości mydło.
Jeśli jesteście ciekawi co sądzę o tym mydle i jak skończyło się mycie nim twarzy, zapraszam do czytania.

__________________________________________________________________________________
Mydła Yope to mydła o fantastycznym składzie. Nie znajdziecie tam żadnych paskudztw, które tylko oklejają dłonie, a później je przesuszają.
Znajdziemy tam bardzo dużo gliceryny roślinnej, które nawilża nasze dłonie. W składzie mamy aż 92% składników naturalnych, więc wow.

Mydła te możecie kupić w sklepie ecoandwell.pl za zaledwie 16zł.
Gdy otrzymałam to mydło właśnie od sklepu ecoandwell.pl postanowiłam użyć go zamiast żelu pod prysznic, który akurat ktoś skończył przede mną.
Byłam w szoku.
Jak pewnie kojarzycie z moich postów jestem posiadaczką suchej i bardzo wrażliwej skóry. Każdy żel pod prysznic powoduje u mnie przesuszenie, podrażnienie i swędzenie skóry.
Tutaj nic takiego nie miało miejsca, skóra była miękka, przyjemna w dotyku, a poprzednie podrażnienia były złagodzone.

Moja siostra postanowiła pójść o krok dalej, a ja za nią. Zauroczone tak dobrym składem postanowiłyśmy umyć nasze twarze mydłem(!).
Tak, wiem dramat jakiś. Nie powinno się tego robić, ale akurat to mydło nie robi krzywdy.
Nie szczypie w oczy, twarz jest pięknie oczyszczona, gładka, miękka. Nie pojawiły się, żadne podrażnienia, zaczerwienienia, czy krostki.
Stwierdziłyśmy, że mydło to pozostawiło o wiele lepszy efekt na twarzy niż niejeden żel konkretnie przeznaczony do tej partii ciała.

Za serce dodatkowo chwyciła mnie fantastyczna szata graficzna i wygląd opakowania. 

Jestem w 100% pewna, że zakupię ponownie to mydło



Znacie mydła YOPE? :) Jeśli tak, chętnie poznam Waszą opinię na ich temat :)

Buziaki!!!
Pozytywna28

10 komentarzy:

  1. Nie znam jeszcze tych mydełek, ale jestem bardzo ich ciekawa słyszałam same pozytywne opinie o nich <3

    OdpowiedzUsuń
  2. haha :D też myślałam nad tym, aby umyć nim twarz :) jednak nie jestem sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że tylko ja z siostrą mamy takie pomysły :D

      Usuń
  3. miałam akurat figę i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie myślę, że nie powinno się tak demonizować mydła. Wiadomo, że są te lepszej i gorszej jakości, a jeszcze do tego dochodzi fakt, że każdemu służy co innego. Sama od kilku lat najczęściej używam do twarzy mydła z oliwy (wyrabianego domowymi metodami i w 100% naturalnego) i jest to zdecydowanie mój najlepszy kosmetyk:)Jest to chyba jedyny specyfik który nie wysusza mojej skóry i świetnie usuwa wszelakie zanieczyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. staram się używać żeli, mydełko wysusza twarz ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie wygląda super, opis też więc chyba sie skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, szczególnie teraz gdy słonce lubi przesuszać twarz ;)

    fashgirlsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja znam te mydła i obecnie używam wersji z Werbeną :) Uwielbiam! Chyba tylko Dove może się z nimi równać, cała reszta się chowa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger