1/26/2017

Uzależniona od herbaty - nowość od Tetley


Jestem osobą, której zawsze jest zimno. Nie ważne, czy to zima czy lato, ja potrzebuję gorących napojów typu kawa czy herbata. Z racji, że staram się ograniczać do jednej kawy dziennie, to moja miłość przełożyła się na herbaty, które towarzyszą mi cały czas.
Herbata u mnie znika w zastraszającym tempie. Czasami opakowanie wystarcza mi na tydzień. Uwielbiam pić herbatę do śniadania, obiadu i kilka w ciągu dnia. Gdy zaczyna się jesień/zima piję jedną za drugą.
Gdy pojawiła się propozycja poznania nowych herbat od Tetley oczywiście się zgodziłam.

Zawartość przesyłki totalnie mnie zachwyciła:

Fantastyczna torba w kształcie woreczka herbaty powędrowała do mojej mamy, a do tego 3 herbatki ziołowo - owocowe i 2 ziołowe.

 Malina & Granat

 Jagoda & Acai

Żurawina & Trawa cytrynowa

 Mięta

Rumianek & Trawa cytrynowa

Jako fanka herbatek owocowych  przejęłam je, a te ziołowe podarowałam mamie.

Cały fenomen tych herbatek polega na fantastycznych woreczkach. Dzięki dwóm sznureczkom możemy bez problemu wycisnąć z nich wszystko co najlepsze, całą esencję. Na dodatek na końcu sznureczków znajduje się większy kartonik, który jest trochę cięższy niż w innych herbatkach, wiec dzięki temu jest mniejsze prawdopodobieństwo utopienia całości podczas zalewania.


Bardzo polubiłam się z tymi smakami i obecnie piję bardzo mało zwykłej herbaty.
Jeśli jesteście tak jak ja fankami herbaty to koniecznie musicie wypróbować te od Tetley.
Nie są za słodkie, wyczuwalny jest każdy składnik smakowy. Mimo, że nie przepadam za herbatami ziołowymi to bez problemu jestem w stanie wypić Rumianek czy Miętę, bo nie mają tak mocno ziołowego smaku jak te klasyczne zakupione w aptece. Zdecydowanie jestem na tak.


Jak widzicie herbatki Tetley towarzyszą mi każdego dnia i serdecznie je Wam polecam.

Jeśli je już znacie to chętnie dowiem się co Wy sądzicie o ich smaku i nowym pomyśle na torebkę :*

Buziaki!!!
Pozytywna28

PS Dawno nie było lifestylu na moim blogu i planuję to zmienić, bo wiem, że lubiliście tego typu post.

18 komentarzy:

  1. Mniam! <3 Uwielbiam herbatę, 5-6 kubków w ciągu dnia to minimum. *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem na 100% uzależniona od herbaty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką fanką zarówno herbat jak i wszelkich ziółek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z ziółkami gorzej, chociaż wiem że mają super działanie :)

      Usuń
  4. Uwielbiam herbaty owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam owocowe herbaty, ostatnio nawet stworzyłam post o moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem fanką irving i mam chyba wszystkie smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś nie lubiłam herbat, ale mój chłopak nauczył mnie je pić :D Bardzo podoba mi się ta torebka w kształcie saszetki herbaty - jest taka kolorowa i wiosenna :D Byłaby idealna na spożywcze zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem uzależniona od herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zwykle piję czarną z cytryną bądź sokiem, a z czysto smakowych to Green Hills imbir, miód i cytryna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy i jesteśmy pod wrażeniem, będziemy zaglądać częściej! :heart: Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/
    Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy i jesteśmy pod wrażeniem, będziemy zaglądać częściej! :heart: Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/
    Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger