2/26/2017

Makeup time - makijaż słodkimi cieniami Makeup Revolution Naked Chocolate

Znowu te brązy na oczach, ale co poradzić że tak je uwielbiam. Dzisiaj mam dla Was wpis z moim makijażem, bo podobno tęsknicie za "mną".
Delikatnie jak zawsze, bo dopiero się uczę.
Zapraszam Was dalej do obejrzenia reszty zdjęć.
Tak jak już wcześniej wspomniałam uwielbiam brązy na powiekach, może dlatego że to dosyć bezpieczne kolory, ale również dlatego że dopiero się uczę makijażu więc jeszcze trochę boje się szaleństw.
W dzisiejszym makijażu na powiekach króluje biała czekoladka od Makeup Revolution. Jeśli szukacie palety dla kogoś początkującego lub do makijażu codziennego to serdecznie polecam. Znajdziecie w niej też kilka błyskotek, które na pewno pozwolą Wam przygotować makijaż bardziej wieczorowy, na wyjście.
Jak widzicie staram się lepiej rozcierać i blendować cienie na powiekach, nieskromnie powiem że chyba makijaż wychodzi mi coraz lepiej.

Jedynie z czego nie jestem w pełni zadowolona to moje kreski, zdecydowanie muszę nad nimi jeszcze popracować.

Piszcie w komentarzach jak podoba Wam się mój makijaż ;) Jeśli macie dla mnie jakieś uwagi, porady, coś dzięki czemu będę mogła ulepszyć i poprawić swój makijaż piszcie śmiało w komentarzach :*

Buziaki!!!
Pozytywna28



Kosmetyki, których użyłam w makijażu:

Twarz:
Baza - Rimmel Lasting Finish
Podkład - Rimmel Lasting Finish 25HR Nude 100 Ivory / Catrice All Matt Plus 010 Light Beige
Korektor - Bell Multi Mineral Anti-age Concealer nr.1
Puder - MySecret Face Matt Powder
Konturowanie - Eveline Cosmetics Contour Sensation 3in1 02 Peache Beige (róż, rozświetlacz i bronzer) / Kobo Matt Bronzer & Contouring Powder 308 Sahara Sand

Oczy:
Baza pod cienie - Ingrid Cosmetics
Cienie - Makeup Revolution Naked Chocolate (kolory: Smoothly, Adorable, Sweet Shop, Tob-le-rone, Wonka) / Technic Mega Nudes 4
Eyeliner - Eveline Cosmetics Celebrities eyeliner
Tusz do rzęs - Eveline Cosmetics All in one mascara

Brwi:
Cienie - Makeup Revolution Focus & Fix Eyebrow shaping kit Light medium
Żel do brwi - Wibo Eyebrow Stylist

Usta:
Konturówka - Lovely Perfect Line nr.1
Pomadka - Lovely Extra Lasting nr.1


78 komentarzy:

  1. Pieknie się prezentujesz. :D Niektóre z tych produktów znam, a na inne poluje. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż:) uwielbiam brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, nie wiem jak to się stało, że widzimy się każdego dnia na instagramie, a tutaj pierwszy raz :) Wspaniały makijaż, romantyczny!
    Zapraszam do nas: http://teddyandcrumb.blogspot.com/
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, zimowy makijaż i świetnie dobrany kolor szminki :-) Też lubię brązowe cienie, chociaż też mam brązowe oczy i mam wrażenie, że kolor tęczówek trochę ginie przy takich samych cieniach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Spróbuj dodać trochę fioletu, słyszałam że pięknie podbija tęczówkę ;)

      Usuń
  5. Pięknie! Również uwielbiam brązy! <3

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się efekt brwi i kolor na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj ładne ci to oczko wyszło <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, aż żałuje, ze palety mur mi nie służą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Kochana, dlaczego paletki MUR Ci nie służą? :(

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się taki delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również uwielbiam makijaż w odcieniu brązowym, czuje się w nim najlepiej. Kreski to zdecydowanie kwestia wprawy, ale idzie się nauczyć robić je perfekcyjnie. Bardzo lubię pomadkę w płynie oraz tusz do brwi :) Piękny makijaż pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś mogłam malować kreski z zamkniętymi oczami przez sen, a teraz jakoś się chyba oduczyłam bo tak rzadko je maluję :D

      Usuń
  12. Bardzo ładny, delikatny makijaż. Lubię czekoladki z Makeup Revolution, chcę je wszystkie ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Mnie też kuszą jeszcze inne wersje :D

      Usuń
  13. Śliczny makijaż, ładnie podkreśla Twoją urodę. Ja również uwielbiam brązy na powiekach :) Ładna ta biała czekoladka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba makijaż oczu :) Taki bardzo w moim stylu :) Spróbowałabym może nieco bardziej pokombinować z jaskółką, bo wydaje mi się, że sprawia, że masz smutne spojrzenie. Sama do pewnego momentu taką nosiłam, po czym jedna z wizażystek zwróciła mi uwagę, że powinnam robić to nieco inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam na zdjęciach, że ewidentnie jest coś nie tak z kreskami :D Oko takie smutne :D Muszę nad tym popracować :*

      Usuń
  15. Ładny makijaż :) Paleta ma bardzo ładne kolory :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wyszedł Ci ten makijaż ! Uwielbiam ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż ładny i delikatny :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż ładny i delikatny :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka piękna :)

    Zapraszam do mnie :) http://kochamjesc98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny makijaż <3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ty się zawsze pięknie malujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Agatko! Piękny makijaż! Dziękujemy, że zdecydowałaś się na wykorzystanie naszych kosmetyków. Wyglądasz świetnie <3. Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, wykorzystanie waszych kosmetyków było dla mnie przyjemnością :*

      Usuń
  23. Ale z Ciebie ładna dziewczyna! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładne cienie ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podobają mi się usta- ten kolor jest świetny, ale połączenie kolorów na oczach też chętnie wypróbowałabym u siebie. Duży plus za ten ogólny opis końcowy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie uwielbiam ten kolor :) Staram się robić pełny spis kosmetyków, bo może komuś się to przyda :D :*

      Usuń
  26. Cienie do powiek mają piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyglądasz :) i fajnie, że pokazujesz na zdjęciu wszystkie kosmetyki, których użyłaś bo szukam dla siebie jakichś nowości ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Cieszę się, że mój spis i zdjęcia się przydają :*

      Usuń
  28. Super paletka,też ją mam i bardzo mi przypadła do gustu..Śliczny makijaż :)
    http://loveonthebrain-bykinga.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję, bardzo miło mi czytać takie słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny efekt końcowy <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez mi się wydaje, że brązy są bezpieczne. Ładnie Ci to wyszło:) Takie cienie pasują też do niebieskich oczu, może sama spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger