2/05/2017

Nowości paznokciowe - czyli nowa lampa i spore zakupy produktów Neess


Dzisiaj Kochani przychodzę do Was z porcją nowości paznokciowych. Poczyniłam małe zakupy, dostałam kilka produktów. Uprzedzam, że nie jest to post sponsorowany przez neess.pl chociaż może to tak wyglądać.
Jesteście ciekawi co tam mam nowego?Zapraszam dalej.

Ostatnio wspominałam Wam, że niestety mój mostek do utwardzania hybryd przestał się sprawdzać, a paznokcie wykonywałam nim 2-3h. Postanowiłam zainwestować w nową i zdecydowanie lepszą lampę. Tę kupiłam na allegro i jestem z niej bardzo zadowolona.
To lampa UV/LED z firmy SUNone o mocy  24W/48W, ma czujnik ruchu i aż 30 diod. Bez problemu mieści się w niej cała dłoń. Dzisiaj już ją testowałam i jestem zachwycona. Wszystko cudownie utwardzone w dużo krótszym czasie. Myślę, że za jakiś czas napiszę Wam o niej kilka słów.


A teraz możemy przejść do całej reszty, a mianowicie produktów neess.pl. Tak jak już wspominałam większość z nich zakupiłam sama, a to dlatego że produkty i lakiery hybrydowe Neess możemy już zakupić stacjonarnie w sieci marketów eLeclerc, ale również pojawiły się już w Rossmannie. Ja jestem zachwycona i na pewno będę powiększać moją kolekcje tych lakierów, bo świetnie się u mnie sprawdzają.

Zacznijmy od produktów, niezbędnych ale mało fascynujących.

Cleaner do odtłuszczania paznokcia i zmywania warstwy dyspersyjnej. Za 500ml płynu w eLeclerc w promocji zapłaciłam 13.25zł

Waciki bezpyłowe - 500szt. 10.99zł

A teraz przejdźmy do bardziej ciekawych rzeczy. Zacznijmy od produktów, które otrzymałam od neess.pl do testów.

Oliwka do paznokci pomarańczowa neess.pl <KLIK> - cudowny zapach, świetna aplikacja i bardzo ładne nawilżenie skórek.

Extremely Hard Base neess.pl <KLIK> - baza w kolorze delikatnego różu, która utwardza paznokcie. Za jej pomocą możemy również dokonać delikatnego przedłużenia płytki za pomocą szablonu. Na pewno przetestuję i dam Wam znać jak się spisuje.

 Zalotna kokietka neess.pl <KLIK> - "Lakier hybrydowy ZALOTNA KOKIETKA w kolorze pudrowego różu doda Twoim dłoniom delikatności i subtelności." Ja jestem w nim zakochana. Udało mi się go kupić w eLeclerc w promocyjnej cenie za 23.99zł

 
Beżowa rewolucja neess.pl <KLIK> - "Lakier hybrydowy BEŻOWA REWOLUCJA w kolorze różowego beżu. Elegancki i ponadczasowy kolor, który świetnie pasuje do każdej stylizacji, tworząc z nią komplementarną całość." To imieninowy prezent od siostry, ale wiem że zakupiła go w Rossmannie.

 
Aleja gwiazd neess.pl <KLIK> - "Lakier hybrydowy ALEJA GWIAZD w kolorze zimnego złota połyskujący tysiącem małych drobinek, które lśnią i migoczą w blasku słońca." To również imieninowy prezent od siostry, upolowany w Rossmannie.

 Efekt syrenki chodził za mną już od długiego czasu. Skusiłam się na klasyczną syrenkę, a od siostry dostałam niebieską. Znajdziecie je w eLeclerc w cenie promocyjnej za 5.99zł

Klasyczna syrenka na lakierach:
Biały - Mollon Pro Hybrid Care 139 Zoe
Jasny róż - Neass Zalotna kokietka
Ciemniejszy róż - Neess Rock&Róż


Niebieska syrenka na lakierach:
Ciemniejszy efekt - Victoria Vynn No. 034 Graphite sunset (szarość pomieszana z niebieskim)
Jaśniejszy efekt - Mollon Pro Hybrid Care 139 Zoe (biały)

Jestem totalnie zakochana w tych efektach syrenki i uważam, że będą cudownym urozmaiceniem mojego manicure.

To wszystkie nowości, którymi chciałam się z Wami podzielić. Spodziewajcie się niebawem większej ilości postów paznokciowych.

Jak Wam się podobają moje nowe lakiery, co sądzicie o tych efektach syrenki?
Jeśli macie taką lampę, to chętnie dowiem się co o niej myślicie.

Buziaki!!!
Pozytywna28

PS Przepraszam, za małe zaległości na blogu ale właśnie walczę z sesją na studiach. Gdy już rozpocznę nowy semestr szykujcie się na dużą ilość bardzo ciekawych postów.



3 komentarze:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger