5/22/2017

Płynne złoto i szkło do paznokci - recenzja odżywek do paznokci ANX Total Repair od Bielendy


Bielenda ANX Total Repair to nowa seria odżywek do paznokcie wypuszczonych na rynek. Co mają w sobie takiego fajnego? A właściwie czego nie mają w sobie? Składnika bardzo dobrze nam znanego którym jest formaldehyd.
Dodatkowym fajnym aspektem jest to, że odzywki mają ładne kolory lub połysk.
Obietnic ze strony producenta mam sporo, ale jak z działaniem?
Musicie mi uwierzyć, że odżywki miały co robić z moimi zniszczonymi paznokciami przez hybrydę. A właściwie przez problem ze zdjęciem hybrydy.
Pamiętajcie, aby zawsze robić to umiejętnie.

Ale skupmy się na odżywkach do paznokci od Bielendy.
Każda z nich znajduje się w szklanej czarnej buteleczce, bardzo szybko wysycha, nie wymaga utwardzenia w lampie, posiada klasyczny prosto ścięty pędzelek.
Ja miałam okazję przetestować Płynne Szkło i Płynne Złoto, w ofercie możemy jeszcze znaleźć Płynny Diament.
Poniżej zamieszczam Wam dokładne zdjęcia opakowań ze wszystkimi informacjami.


Odżywki stosowałam przez dłuższy czas na bardzo cienkie, osłabione i łamiące się paznokcie, które wręcz pod delikatnym naciskiem wyginały się jak papier. Nigdy nie miałam paznokci w takim stanie, ale człowiek głupi i sam sobie takiej biedy narobił. Odżywki spadły mi z nieba, bardzo ucieszyłam się, że nie miały w sobie formaldehydu.
Czy pomogły?
Zdecydowanie wzmocniły moje paznokcie, pomogły je zregenerować i odżywić. Zauważałam różnicę w ich stanie przed nałożeniem odżywki a po jej zmyciu. Paznokieć odzyskiwał swój blask, twardość i zaczęły szybciej rosnąć.
Bardzo żałuję, że nie zrobiłam zdjęć przed i po, bo różnica byłaby ogromna.
W każdej przerwie pomiędzy hybrydami będę po nie sięgać.

Czy są jakieś wady?
Na pewno delikatną wadą jest to, że odżywka bardzo szybko wysycha i musimy nakładać ją dosyć szybko, inaczej zaczyna się ciągnąć i tworzą się smugi. Niestety zauważyłam jeszcze jedną wadę, które może być dosyć uciążliwa. Niestety dosyć szybko odpryskują. Po nałożeniu 2-3 warstw, aby paznokcie pokryły się pięknym mlecznym kolorem pod 2 dniach zauważyłam spore ubytki.

Nie mniej jednak myślę, że pomimo to warto sięgnąć po tę odżywkę i sprawdzić na własnych paznokciach jak działa. Nie mam tutaj zagrożenia ze strony formaldehydu.
Od siebie mogę  Wam ją polecić.

Jeśli miałyście do czynienia z tymi odżywkami od Bielendy to dajcie znać jak się u Was sprawdziły.

Buziaki!!!
Pozytywna28

6 komentarzy:

  1. o kurde to szkoda że tak szybko odpryskują,bo to moja zmora,a miałam ochotę go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to mega ciekawe, nie widziałam tych odżywek z Bielendy. Właśnie szukam czegoś, bo po zdejmowaniu hybryd bardzo zniszczyły mi się paznokcie... Muszę koniecznie wypróbować tę serię przy najbliższej okazji :) Świetny post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie, jeśli nie straszne Ci odpryski :D

      Usuń
  3. ja nigdy nie miałam tych odżywek, zazwyczaj w przerwie od hybryd używam tej z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej z Semilac, muszę poczytać co to za cudo ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger