5/04/2017

Skóra idealna? - recenzja rozświetlającego korektora Ingrid Cosmetics Ideal Skin Luminous Concealer


Korektor Ingrid Cosmetics to był bardzo spontaniczny zakup, nie szukałam żadnych opinii w sieci. Wystarczyło, że dotknęłam testera i wiedziałam, że musi być mój. Piękny jasny kolor, dobra pigmentacja i kremowa konsystencja, to cechy które rzuciły mi się od razu w oczy. Mowa oczywiście o rozświetlającym korektorze Ingrid Cosmetics Ideal Skin Luminous Concealer. No i do tego wprost bajeczna cena, czyli ok. 8-9zł. 
Zapowiadał się cudownie, ale jak było kilkudniowym testowaniu? 
Zacznijmy może od informacji czysto technicznych, które znajdziemy na kartonowym opakowaniu produktu.
Od producenta:
"Korektor Ideal Skin INGRID  perfekcyjnie maskuje niedoskonałości cery i koryguje cienie pod oczami. Lekka formuła z witaminami i naturalnymi ekstraktami intensywnie i długotrwale nawilża oraz silnie odżywia skórę. Produkt zawiera filtr UV, który chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych."
Wybrałam najjaśniejszy kolor produktu, czyli 09, do wyboru mamy jeszcze 10 i 11. Korektor wygląda dosyć klasycznie, aplikator typowy dla błyszczyków. Skład produktu nie jest jakiś tragiczny. Po sprawdzeniu go w aplikacji Cosmetics Scan mamy 7 alergenów i jeden składnik o gorszej reputacji, ale jest dosyć daleko w składzie więc jego zawartość jest minimalna.
Korektor ma bardzo jasny odcień, o delikatnie żółtym zabarwieniu. Nie zauważyłam aby chociaż trochę się utleniał po nałożeniu. Pigmentacja jest fantastyczna. Nie jest za rzadki, ani za gęsty. Pięknie kryje i rozjaśnia okolicę pod oczami. Bardzo spodobało mi się to, że po nałożeniu zastyga. U mnie nie wchodził w zmarszczki, nie ważył się, nie tworzyło się w okolicy oka tzw. ciastko. 
Najlepiej nakładać go palcami, bo gąbka lubi zabierać jego krycie. 
Fantastycznie spisuje się też na powiece jako baza pod cienie.
Widziałam, że wiele dziewczyn nie było z niego zadowolonych, bo pisałyście u mnie na Instaramie, że korektor nie jest dobry, a wręcz fatalny. Tym bardziej podchodziłam do niego z rezerwą i szukałam u niego wad. Bardzo się cieszę, że ich nie znalazłam. Korektor jak dla mnie jest cudowny i na pewno zagości w mojej kosmetyczce na dłużej. 
Jeśli znacie ten produkt to z chęcią poznam Waszą opinię na jego temat. Śmiało piszcie w komentarzach.

Buziaki!!!
Pozytywna28


12 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt. Może zakupie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana, miło że zauważyłaś :D

      Usuń
  3. O myślę, że to korektor dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie używałam, ale skoro u ciebie się sprawdził to zaryzykuję ;) Do tego ta świetna cena! :D Masz ładny blog, obserwuję ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* Warto sprawdzić, bo cena jest niska :D

      Usuń
  5. Outstanding post, I believe people should larn a lot from this web blog its very user genial.

    So much superb info on here :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Yeah bookmaking this wasn't a bad conclusion great post!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger