6/18/2017

Flamingowa miłość


Jedna stylizacja, a w niej wszystko to co kocham. Zaczynając o tego, że jest wygodna, jednocześnie luźna i dopasowana. Jest koszulka w moim ulubionym szarym kolorze, jeansowa kurtka, dopasowane białe spodnie z dziurami i wysokim stanem, a do tego gwóźdź programu czyli kolejne nowe buty, ale jakie boskie.

Moja miłość do flamingów miałyście możliwość poznać po zobaczeniu tego zdjęcia na Instagram

Zaczęło się od kalendarza, później był case na telefon, a na koniec zdecydowałam, że muszę mieć też te buty. Cudowne lordsy w pięknym pudrowo - różowym kolorze z flamingami.
Piękne, zgrabne, wyglądają bosko na stopach, a do tego jeszcze są nieziemsko wygodne. Tak tak, to kolejne buty ze sklepu Booho Polska <KLIK>. Przepadłam totalnie, uwielbiam ich asortyment, czuję że to zdecydowanie jeszcze nie koniec.

Stylizacja jest bardzo prosta, bo chciałam aby główną rolę odgrywały właśnie te przepiękne lordsy.

Co mam na sobie:
Spodnie - Centrum Chińskie
Koszulka - Sinsay
Kurtka - Orsay
Buty - Booho Polska Facebook <KLIK> / Booho Polska Instagram <KLIK>
Naszyjnik - bestsilver.pl <KLIK>
Zegarek - www.rosegal.com <KLIK>

Piszcie w komentarzach jak podobają Wam się moje flamingowe buty i dzisiejsza stylizacja :*

Buziaki!!!
Pozytywna28



18 komentarzy:

  1. Buty prześliczne, a stylizacja bardzo w moim stylu :)

    Zapraszam do mnie http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te flamingi są przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, dodają fajnego smaczku każdej prostej stylizacji :D

      Usuń
  3. Ale super zdjęcia mega profesjonalne!
    zapraszam i do mnie :) www.nouw.com/xpositiv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana, na pewno będzie miło mojemu chłopakowi bo to on robi mi zdjęcia :D :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja przepadłam totalnie, jeszcze dokupiłam ręcznik plażowy w Pepco :D

      Usuń
  5. nie mogę się przekonać do białych spodni, ale na Tobie wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas się powoli przekonuję :D Spróbuj, może akurat polubisz je :*

      Usuń
  6. super te buty ;). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger