9/26/2017

Wspomnienie lata z olejkami do ciała od Bielendy

Zaczyna się jesień, robi się szaro i trochę smutno. Lato i ciepłe dni zaczynają być tylko wspomnieniem. Za chwilę ruszy sezon grzewczy, co będzie tylko kolejnym ciosem dla naszej skóry po słonecznych kąpielach. Jak temu zaradzić? Jak nie popaść w depresję i zadbać o skórę?
Myślę, że fantastycznym rozwiązaniem będę olejki do ciała w sprayu od Bielendy.

Jeśli pamiętacie jeszcze multifazowe olejki do ciała z zeszłego roku od Bielendy, w formie koktajlu odżywczego i przypadły Wam całkiem do gustu to jestem w 100%  pewna, że propozycje z tego roku rozkochają Was w sobie. Jeśli jednak tamte olejki nie do końca lubiliście, bo musieliście je mieszać, były troszkę mało treściwe, to jest szansa, że te przypadną Wam do gustu.

Olejek z zeszłego roku miałam, lubiłam i na prawdę fajnie się spisywał. Jednak to mieszanie go bywało trochę uciążliwe. Te dwie wersje totalnie rozwaliły mnie na łopatki.
Poniżej znajdziecie kilka słów o każdym z nich.

Manoi de tahiti, egzoyczny regenerujący olejek do ciała - Zapach totalnie powala na kolana. Jest delikatnie słodki, kwiatowy, ciepły i otulający. Gdy nałożę go na rozgrzane ciało po gorącej kąpieli, czuję niesamowite odprężenie, relaks, a moja skóra staje się nawilżona, zregenerowana, ukojona. Kojarzy mi się ta chwila z wizytą w SPA na masażu. Olejek jak każdy potrzebuję trochę czasu na wchłonięcie, ale efekt na ciele jest nieziemski. Rano skóra, jest przepięknie nawilżona, miękka, a wszystkie podrażnienie są widocznie złagodzone. Skóra wygląda na prawdę przepięknie.

Kokosowy karaibski odżywczy olejek do ciała - Jeśli uwielbiacie zapach oleju kokosowego, to ten produkt będzie dla Was strzałem w dziesiątkę. Nie ma tutaj mowy o ciężkim i chemicznym zapachu. Tak jak w przypadku poprzednika działanie i odczucia są takie same. Jedyna różnica jak dla mnie to nuta zapachowa. Ja się zakochałam na maksa jako fanka wszystkiego co kokosowe.

Z rzeczy czysto technicznych, olejek aplikujemy za pomocą atomizera. Moje obie wersje działają sprawnie, rozpylają idealną ilość produktu. Nie pryskają olejkiem na szerokim obszarze co mogłoby grozić bałaganem w łazience, śliskim plamom, co w efekcie mogłoby być niebezpieczne.

Tak jak już wspominałam na wstępie jestem niesamowicie zakochana w produktach, w ich zapachu i co najważniejsze w działaniu. Z przyjemnością ich używam i nadal będę używać, aby przywołać wspomnienia z wakacji za pomocą ciepłych zapachów, ale też aby zadbać o skórę by cały czas wyglądała dobrze i "czuła" się dobrze.

Używacie olejków do ciała? :* Znacie już te z Bielendy? Jeśli tak to chętnie poznam Waszą opinię na ich temat.

Buziaki :*
Pozytywna28

20 komentarzy:

  1. Ooo te produkty Bielendy to dla mnie nowość! :) Ale zaskoczył mnie szczególnie ten kokoswy produkt, uwielbiam kokos i magazynuje wszystkie kosmetyki w tym stylu :) Bosko :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie użwam olejków do ciała, ewentualnie Bio Oil na buzie raz na rok i olejek do włosów. Tych od Bielendy nie znam niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele dobrego o Bio Oil, więc pewnie jak wykończę zapasy to się na niego skuszę :D

      Usuń
  3. Kokosowy jest meeegaa ! <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeden i drugi na pewno by mi podpasował! Kocham takie słodkie zapachy, a kokos to już wielbię..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi się zdaje, że ten kokosowy olejek dość brzydko pachnie :) ale mogę się mylić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi pewnie :D Jak na mój nos pachnie bardzo ładnie kokosem, żadnej chemii :D

      Usuń
  6. Kocham olejki do ciała, a połączenie z kokosem mniam;-] Co powiesz na wzajemną obserwację https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemna szata graficzna. Kokos zawsze bedzie mnie kusil :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe te olejki jeszcze ich nie widziałam, a że używam dużo kosmetyków z firmy Bielenda muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam olejków, bardzo je lubię <3 świetnie nawilżają mi skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy zaczęłam używać ich regularnie to się zakochałam :D

      Usuń
  10. zaciekawił mnie ten kokosowy olejek ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger