10/21/2017

Jeśli mówię, że zrobię to znaczy, że mówię - jesienna stylizacja z butami marki Skechers


 Ach jak było cudownie. Jesień zaskoczyła Nas niesamowicie i postanowiła przez tydzień być piękna, ciepła, słoneczna, po prostu złota. Ja wykorzystałam chwilę i przygotowała dla Was prostą jesienną stylizację. Lekko sportowo, wygodnie, ale wszystko zachowane w mojej ulubionej, prostej kolorystyce. Dzisiaj też przedstawiam Wam moje nowe dzieci w kolekcji, a mianowicie buty. Jesteście ciekawi? Zapraszam dalej.
Wracając jeszcze do tematu stylizacji, jak wiecie kocham długie kardigany, a dodatkowo pokochałam zabawne testy na koszulkach. Zasada jest tylko jedna, ma być z przymrużeniem oka, ale głupoty nie toleruję. Myślę, że tutaj jest zabawnie, ale z jakimś tam sensem.
Klasyczne czarno-szare jeansy, które jednak nie są do końca klasyczne. Trochę polotu wprowadzają tu przeszycia i zameczki na dole nogawki. Zwieńczeniem całości jest plecak i sportowe buty. 
Stylizacja jest bardzo luźna, młodzieżowa. Idealnie nada się do szkoły czy na zajęcia, więc myślę że plecak to wygodniejsza opcja i zawsze to jakaś odskocznia od torebek. 

 No to teraz moje nowe dzieci, czyli sportowe buty marki Skechers. Zdecydowanie mogę nazywać je odkryciem, znalezionym skarbem z ogromnego świata butów. 
To moje pierwsze buty tej marki i szczerze mówiąc, ale wcześniej o nich nie słyszałam nawet.
Skechers to amerykańska marka rodem z Kalifornii, wypłynęła i zyskała popularność na fali stylistki grunge, aby w krótkim czasie stać się marką globalną i stylistycznie różnorodną. Niezwykle popularna w USA - modele dla mężczyzn, kobiet i dzieci - buty, odzież, plecaki, czapki, zegarki, zaawansowana technologicznie, zaangażowana społecznie (program pomocy dzieciom, sponsoring imprez sportowych).  
Pierwszą ambasadorką marki była Britney Spears, obecnie są to między innymi amerykańscy sportowcy i celebryci, między innymi Camila Cabello i Meghan Trainor. 
 Szkoda, że buty tej marki nie są aż tak popularne, bo to jakieś cudo. Niesamowicie wygodne, lekkie, miękkie, oddychające i komfortowe w noszeniu. Mimo swojego sportowego wyglądu pasują do wielu różnych stylizacji, co postaram Wam się pokazać. 

Koniecznie dajcie znać w komentarzach jak podoba Wam się moja dzisiejsza stylizacja :*

Co mam na sobie:
Sweter - SH
Koszulka - Sinsay
Spodnie -Reserved
Zegarek - Timex
Buty - Skechers do kupienia sklepie www.butyjana.pl
Plecak - Cropp
Pasek - z szafy chłopaka

Polecam Wam serdecznie sklep www.butyjana.pl bo możecie znaleźć tu mnóstwo markowych butów w fantastycznych cenach, a dostawa jest ekspresowa.



27 komentarzy:

  1. uwielbiam takie stylizacje! świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty rzeczywiście świetne! zdjęcia też piękne, marzy mi się taka sesja wśród kolorowych liści <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Szkoda, że ta cudowna pogoda trwała tak krótko :(

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz! Świetne spodnie i buty :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana na tle tych pięknych złotych liści wyglądasz olśniewająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś śliczną dziewczyną! Bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga ;) Piękna sceneria do zdjęć, uwielbiam taką jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, bardzo mi miło <3 Też uwielbiam taka jesień i bardzo żałuję, że trwała tylko tydzień :(

      Usuń
  6. super :) koszulka jest boska, ale raczej się z nią nie utożsamiłabym. Jak ja robię, to robię :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja <3 https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, spodnie są boskie! :) widzę, że nie tylko ja uwielbiam jesienne sesje zdjęciowe :D

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Taka jesień ma cudowny klimat i jest idealna na sesje zdjęciowe :D

      Usuń
  9. Bardzo ładny prosty zestaw, sweterek podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz ! Żałuje, że w tamtym tygodniu miałam tyle spraw do załatwienia i nawet nie nacieszyłam się pogodą :(

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja bardzo żałuję, że taka cudowna pogoda była przez zaledwie tydzień :( No i udało mi się zrobić tylko jedną sesję w tak cudownym klimacie :(

      Usuń
  11. Buty faktycznie fajne. Jesli bede gdzies je widziec, to zwroce uwage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo są bardzo lekkie i wygodne :D Widziałam jeden model ostatni w TK MAXX, ale na stronie butyjana.pl jest dosyć duży wybór :*

      Usuń
  12. Kardigan i bluzka bardzo fajne :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger