11/02/2017

AA Beauty Bar maska węglowa oczyszczająca - testuję maseczki, czyli nowa seria na blogu

Dzisiaj rozpoczynamy nową serię na blogu. Będzie to seria poświęcona maskom do twarzy. Pierwsze wrażenie, obserwacje a podsumowując mój werdykt czy kupię ponownie.
Dzisiaj na pierwszy ogień idzie AA Beauty Bar maska węglowa oczyszczająca.
Maskę AA Beauty Bar bez problemu znajdziecie w Rossmannie. Z tego co pamiętam z tej serii możemy znaleźć 3-4 rodzaje masek, dzisiaj jednak skupimy się na masce węglowej oczyszczającej.
 Poniżej zamieszczam Wam wszystkie informacje które możemy znaleźć na opakowaniu.
Maseczkę tak jak już wspominałam możemy znaleźć w Rossmannie, w cenie 2.99zł jednak bardzo często jest na promocji i wtedy kosztuje ok. 2zł.
8 ml produktu bez problemu wystarczy na dwie aplikacje.
To co wyróżnia maseczkę na tle innych to jej bardzo gęsta i zbita konsystencja, dzięki temu aplikacja jest bardzo łatwa bo nic nie spływa. Dodatkowo zawarte w niej drobinki delikatnie peelingują podczas nakładania i zmywania.
Zapach jest dosyć trudny do opisania, nie należy do zbyt przyjemnych, ale nie jest w żaden sposób uciążliwy. Maseczka pod względem zapachu i zbitej konsystencji delikatnie kojarzy mi się z plasteliną. Może to mało zachęcające porównanie, ale maseczka mimo to jest na prawdę świetna.

To co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło to pomimo tego, że jest to maseczka oczyszczająca nie powoduje przesuszenia czy ściągnięcia, nawet po zastygnięciu. Dla mnie jest zadziwiające, bo po zmyciu czuć nawilżenie, a skóra jest widocznie odświeżona, miękka, wygląda bardzo ładnie.
Co do samego oczyszczenia, sprawdza się bardzo fajnie. Pory na nosie są widocznie oczyszczone, po 1-2 dniach, na powierzchnię naszej skóry wychodzą wszystkie zanieczyszczenia, które bardzo szybko się goją i znikają. Po tym czasie przez dłuższy czas skóra jest gładka, czysta, nie pojawiają się żadne nowe zmiany, czy krostki.

Mój werdykt końcowy: Na pewno kupię ponownie. Bardzo się polubiłyśmy i spodobało mi się, to że oczyszcza ale nie przesusza i nie podrażnia.

Jeśli znacie AA Beauty Bar maskę węglową oczyszczająco to chętnie poznam Waszą opinię na jej temat.
Dajcie znać czy podoba Wam się pomysł na taką serię maseczkową.

Buziaki!!!
Pozytywna28

12 komentarzy:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger