11/05/2017

Na randkę w sportowych butach? - Skechersy w akcji

Dzisiejsza stylizacja to propozycja bardzo dziewczęca a jednocześnie luźna, idealnie nada się  na randkę lub wyjście z koleżankami na miasto. Góra bardzo prosta i klasyczna, buty jednak wprowadzają tu trochę zamieszania i dodają luzu. Jesteście ciekawi o czym mowa? Zapraszam dalej.
Góra stylizacji to bardzo proste połączenie białego sweterka i czarnej dopasowanej spódnicy. Na to różowa bomberka w dziewczęcym i luźnym stylu. Aby dodać jeszcze większego luzu i fantazji stylizacji zamiast klasycznych i bardziej zachowawczych botków dorzuciłam sportowe buty marki Skechers. Wszystko zachowane w jednej kolorystyce. Jest bardzo wygodnie, ale też fajnie, z polotem.
Tak jak już wspominałam buty to jakaś poezja dla stóp. Są niesamowicie lekkie, wygodne ale też bardzo fajnie wyglądają. Jeśli macie problem z doborem butów, bo wszystkie zapewniają Wam konkretne otarcia na stopach to zdecydowanie ten model Skechersów to będzie strzał w 10.

Co mam na sobie:
Bomberka - F&F
Sweterek - SH
Spódniczka - H&M
Zegarek - allegro.pl
Buty - Skechers do kupienia w sklepie www.butyjana.pl
Torebka - www.bonprix.pl

Jak Wam się podoba połączenie spódniczki ze sportowymi butami?
Dajcie znać w komentarzach :*
Buziaki!!!
Pozytywna28



38 komentarzy:

  1. Butki fajne, choć osobiście postawiłabym tutaj na jakiś obcas :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sportowymi butami chciałam przełamać klasyczne zestawienie :D

      Usuń
    2. Szpilki lub kozaki wygladałyby super. Ze sportowymi jest również pięknie i seksownie przy tym nie oczywiście.

      Usuń
  2. a czemu nie! wygląda to fajnie, a nie jest się przesadnie wystrojonym. Ja jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Zdecydowanie przesadne strojeni się to nie ja :D

      Usuń
  3. PasteLOVE <3
    świetna bomberka !!
    i super, że zdecydowalaś się założyć do tego zestawu buty płaskie, z obcasami byloby zbyt przewidywalnie i banalnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Dokładnie o to mi chodziło, żeby czymś zaskoczyć :D

      Usuń
  4. Przepiękne są te buty! No i fajnie się komponują z takim nie sportowym strojem. Rzeczywiście buty dodają fajnego charakteru stylizacji. Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię połaczenia spódnic/sukienek ze sportowymi butami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodnie i trochę dziewczęco/kobieco :D Strzał w 10 :D

      Usuń
  6. ja tam lubię takie zestawy ! chociaż na randkę wybieram eleganckie looki:p pięknie wyglądasz:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nigdy nie byłam przekonana, do sportowych butów i sukienki i raczej się nie przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę, trzeba nosić to co się lubi :D Buziaki :*

      Usuń
  8. you look amazing :D In loooove with your bag :D

    I'm new GFC follower :D Hope you can follow me back <3

    NEW OUTFIT POST | REASONS WHY I LOVE BLOGGING!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kurteczka;) Mam podobne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda to ciekawie, ale jednak na randkę wybrałabym coś bardziej kobiecego i sexy :) Masz bardzo ładny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udana stylizacja ♥ Ujęcie pięknego jesiennego klimatu zwiastującego nadchodzącą zimę.

    Na pewno zostanę z Tobą dłużej i dołączam do obserwatorów. ♥ Pozdrawiam!

    Zapraszam do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Brakuje tylko skórzanych, z delikatnej skóry, obcisłych rękawiczek.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger