11/21/2017

Typowo jesienne kolory, czyli czerń + bordowy - jesienna stylizacja

Kolejna stylizacja jesienna, z wykorzystaniem koloru który według mnie jest zawsze hitem tej pory roku. Ni to bordo, ni to fiolet. Kolor trochę ciężki do określenia, ale znowu mój osobisty strzał w 10.
Przepięknie gra z moim kolorem włosów, cera nabiera pięknego jasnego odcienia ze zdrowym blaskiem.
Zdecydowanie się zakochałam i chcę więcej.
Stylizacja to kolejna z serii lekko, miło i przyjemnie, idealna do szkoły czy na uczelnię. 

Co mam na sobie:
Kurtka - Reserved
Sweterek - H&M
Spodnie - Centrum Chińskie
Buty - Converse Booho Polska 
Zegarek - Casio

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba :* Lubicie siebie w bordowym? :*
Buziaki!!!
Pozytywna28



 Bonusowo buziak dla Was, tak z przymrużeniem oka 😁

51 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba! A bluzeczka ma piękny kolor, coś czuje że muszę dodać trochę takich odcieni do swojej szafy :D Jesienią zdecydowanie przeważają kolorki czarne i szare. Kurteczka ma taki krój jaki chcę sobie kupić, tylko czy teraz nie będzie potrzebna mi zimowa :D Bardzo lubię Twoje stylizację, bardzo mnie inspirujesz :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najczęściej stawiam na szarości i czerń :D Staram się dodawać właśnie bordowy i khaki. Bardzo mi miło czytać takie komentarze <3 To bardzo motywuje :*

      Usuń
  2. ciekawa stylizacja ;) przez te zdjęcia to chociaż trochę cieplej na duszy się zrobiło ;)

    U mnie rozdanie na blogu, zachęcam do udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliwkowy lub bakłażanowy! ostatnio mój ulubiony kolor. Boski look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygladasz! Pięknie Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja zapraszam też do mnie na nowy post https://klaudiaonelive.blogspot.com/2017/11/pl-drapiezny-wieszak.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bordowy ;)
    Bardzo fajna stylizacja. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja się zakochałam w tym kolorze :D

      Usuń
  7. Ładne trampki :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten golf w wersji rudej, kupiłam do ze 2 lata temu ;) Twój kolor jest ładniejszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne jest to połączenie bordowych trampek i fioletowego swetra ;) Do tego skórzana kurtka ;) Uwielbiam takie proste, ale przemyślane jeśli chodzi o całość, zestawy ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Zdecydowanie proste zestawienia to to co lubię najbardziej :D

      Usuń
  10. Hello! Excellent post and very beautiful photos ♥
    I will be happy with the friendship of blogs ♥ Subscribe to your Blogger

    Look at GIVEAWAY
    Free coupons for a black Friday in Zaful

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pięknie wyglądasz! :) super kurtka

    OdpowiedzUsuń
  12. Trampki mają fajny kolor ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie zestawienia. Dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam bordowe ubrania. Świetna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mogłabym nosić dziurawych spodni o tej porze roku (w ogóle w sumie też) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam w sumie dopisać, że zdjęcia robiłam już bardzo dawno temu tylko zawieruszyły mi się na dysku. Teraz gdy jest zimno też nie noszę spodni z dziurami :D Przerażają mnie kolana sine z zimna :D

      Usuń
  16. W tym roku muszę kupić Converse'y !! No muszę! Taki mam plan na rok 2018:D
    A look fajny, taki casual :)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś myślałam, że Converse to tylko trampki, co może być w nich takiego super :D Ale okazało się, że są zdecydowanie wygodniejsze niż trampki za 30zł :D

      Usuń
  17. Ja też bardzo lubię ten kolor <3
    świetne portaski podarciuchy i ramonka- zestaw jak najbardziej moje klimaty <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam bordo. :) Super strój, świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie ramoneską wygrałaś wszystko:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Ahh, jak mi się tęskni za takimi ciepłymi dniami! :< Przepiękna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :D Jeszcze tylko święta i poproszę wiosnę :d

      Usuń
  21. Fot XVI Twój dziubek, uwielbiam ! !

    OdpowiedzUsuń
  22. Kup sobie skórzane, dopasowane najlepiej czarne, skórzane rękawiczki, ocieplane i/ lub nie, które dadzą Ci ciepło, podkreślą piekno Twoich delikatnych szczupłych dłoni, Twoją elegancje i dojrzałość młodej damy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger