12/21/2017

4 urodziny bloga, czyli moja metamorfoza - dużo zdjęć


Wczoraj był wielki dzień dla mnie i dla mojego bloga. Tak Kochani, to właśnie 4 lata temu powstało to miejsce. Nawet nie wiecie ile zmieniło się przez te 4 lata, ile możliwości i doświadczeń dało mi blogowanie.
Dzisiaj chcę Wam pokazać jak zmieniłam się w trakcie tych 4 lat. Jestem pewna, że spora część nie pamięta starej Pozytywnej28.
Bardzo mi miło gdy piszecie mi, że pięknie wyglądam. Ale musicie mi wierzyć, że 4 lata temu wyglądałam koszmarnie. Wycofana szara myszunia z trądzikiem. Miałam moment w życiu, gdy wyglądałam jak siedem nieszczęść i twierdziłam, że ważniejsze jest to jakim jestem człowiekiem a nie to jak wyglądam. Byłam tłem, niewidoczną osobą, nikt nie traktował mnie poważnie. Nie wierzyłam w siebie, brakowało mi błysku w oku pewności siebie w relacji z innymi. Co z tego, że byłam wartościowym człowiekiem, jeśli nikt nie traktował mnie serio. Postanowiłam popracować nad tym jak wyglądam, bo prawda jest taka że pierwsze wrażenie jakie wywieramy na innych to nasz wygląd. Ubranie, postawa ciała, mimika twarzy. Byłam biedną szarą myszką, ze spuszczoną głową.Takim to oto sposobem pojawił się pomysł na poprawę swojego wizerunku. Dzielę się z Wami tutaj swoimi makijażowymi poczynaniami, zmianami w wyglądzie, pracą nad stylem. Możecie mi wierzyć, że byłam beznadziejnym przypadkiem, ale z tego brzydkiego kaczątka wyrósł piękny łabędź. Może nie brzmi to skromnie, ale uważam że dzięki blogowaniu przeszłam ogromną przemianę.

Dziękuję Wam, że jesteście tutaj ze mną, bo bez Was nie byłoby tego miejsca, nie byłoby Pozytywnej28, byłabym tylko zwykłą szarą Agatą. Dzięki Wam jestem dwoma postaciami naraz, żadna z nas nie jest wykreowana czy sztuczna, razem się uzupełniamy i tworzymy na prawdę świetną całość.
Mam nadzieję, że blog będzie się rozwijać, Was będzie przybywać i że wszechświat jeszcze o mnie usłyszy.

To co, teraz pewnie chcecie zdjęcia?

Jak widzicie Kochani przeszłam ogromną przemianę i metamorfozę. Nie ma przypadków beznadziejnych i każda z nas może być piękna. Zdecydowanie widzę, że powiedzenie że kobieta jest jak wino, im starsza tym lepsza jest prawdziwe.
Bardzo Wam dziękuję, że śledzicie mnie i wspieracie w ciągłej przemianie i rozwoju. Jesteście najlepsi 💓

Buziaki!!!
Pozytywna28

25 komentarzy:

  1. Tak blogowanie dużo daje! Gratuluje :) ja dziś świętuje 3 rocznice bloga i tez dodał mi wiele pewności siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale przemiana ! Czyli jest jeszcze dla mnie jakaś szansa xD fajny post i gratuluje 4 urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje!!! Oj zmiana jest ogromna :o Ale to w końcu 4 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż Twoje stylizacje były od zawsze raczej proste i klasyczne, to muszę przyznać że widać ogromne zmiany! :) oczywiście na plus, szczególnie nowe włosy są śliczne! aż trudno uwierzyć że takie kłopotliwe (słuchałam na stories). A na urodziny bloga jeszcze raz wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna metamorfoza! Ale naprawdę ładnie Ci w krótkich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Post jest super, widać jak bardzo wydoroślałaś, jak się zmieniłaś ale przede wszystkim jak bardzo zaakceptowałaś siebie. 💗

    www.egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wydoroślałam, zaakceptowałam siebie :D Myślę, że do tego się dorasta :D

      Usuń
  7. Zmieniłaś się i to bardzo, a twój styl pozytywnie ewaluował. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow super stylizacje I Twoja przemiana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, życzę Ci, żebyś już zawsze blogowała :) jestem z Tobą od początku i widzę Twój rozwój, super to obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i niesamowicie się cieszę, że jesteś ze mną tak długo :* Dziękuję :*

      Usuń
  10. Swietne przedstawienie metamorfozy. Najbardziej cieszy mnie, ze pojawil sie ten szeroki usmiech ;) Gratuluje kolejnej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Widzę właśnie po zdjęciach, że uśmiech to jest to :D

      Usuń
  11. Widać ogromny postęp! Oczywiście ewolucja Twojego stylu, ale również lepsze zdjęcia i widać jak dużo pewniej czujesz się przed aparatem. Cudowna metamorfoza Kochana :*♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszego kochana na kolejny rok:* ja pamiętam moje początki to była tragedia heeh:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Miałam usunąć te stare posty, ale to jednak byłam ja kiedyś :D

      Usuń
  13. Ta przemiana jest niesamowita! Świetnie, że przez tak długi okres dokumentujesz to i możesz spojrzeć z perspektywy czasu i docenić swoje starania. 🤗 ♥ Gratuluję i wszystkiego dobrego Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna przemiana! :) gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widać zmiany - wyglądasz na jeszcze bardziej pozytywną niż na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ubóstwiam Twoja pewność siebie, dla mnie jestes ideałem, Boginią ! ! Jestes przepiekna ! !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger