12/03/2017

W pogoni za świętami tylko w butach Skechers

Święta już za chwilkę, zaczyna się gorący okres. Biegamy po galeriach handlowych w poszukiwaniu prezentów, idealnych kreacji na święta, później na Sylwestra. Dużo ludzi, mnóstwo sklepów do odwiedzenia. To wszystko wymaga odpowiedniego stroju. Warto wtedy ubrać się lekko i wygodnie. Najważniejszą są wtedy dobre buty.
Dzisiaj stylizacja prosta, wygodna, ale z nutą elegancji za sprawą płaszcz i skórzanych spodni. Oczywiście nie mogło zabraknąć moich ukochanych pasków, które dodają charakteru i paryskiego szyku. Cała stylizacja nadal jest bardzo prosta i klasyczna tak jak lubię. Jedyne urozmaicenie to właśnie sportowe buty, które wprowadzają odrobinę zamieszania i idealnie sprawdzą się do kilometrowych spacerów po galeriach handlowych. Bo po co nam zimowe buty i grube płaszcze, gdy od auta do sklepu mamy zaledwie kilkanaście metrów.
Za buty marki Skechers stopy będą Wam wdzięczne, bo są miękkie, wygodne i stopa oddycha bo to materiał.
Mamy tutaj wszystko, wygodę i fajny wygląd. Czego chcieć więcej?
Mam nadzieję, że takie połączenie przypadnie Wam do gustu.

Co mam na sobie:
Płaszcz - Reserved
Bluzka - Reserved
Spodnie - H&M
Zegarek - Timex
Buty - Skechers do kupienia sklepie www.butyjana.pl

Polecam Wam serdecznie sklep www.butyjana.pl bo możecie znaleźć tu mnóstwo markowych butów w fantastycznych cenach. A dostawa jest ekspresowa. 

Dajcie znać w komentarzach jak podoba Wam się moja dzisiejsza stylizacja. No i piszcie czy znacie buty marki Skechers.
Buziaki!!!
Pozytywna28

PS Zdjęcia wykonałam już jakiś czas temu, więc niech pogoda Was nie zmyli. U mnie też bywa śnieg. 

 

21 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, buty też bardzo ładne. Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to nie ogarniam! :D bombarduja świętami z każdej strony a ja jeszcze nie jestem gotowa i w jesieni siedzę ;P

    super look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przebieram nóżkami na myśl o świętach :D

      Usuń
  3. Ubrałabym się tak ;)
    Lubię takie proste zestawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co, ale coś stało się z Twoimi włosami... :o Dłuższe, jaśniejsze? Tak czy inaczej, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaśniejsze to może od światła, a co do długości to urosły może trochę, bo nie przedłużałam ich :D

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba ten płaszczyk :D Zdecydowanie jest to mój kolor :D
    Święta to jest cudowny okres, jednak sama pracując w handlu wiem jak ciężki jest grudzień. Jednak i tak go uwielbiam <3

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten płaszcz :D Zdecydowanie jak ktoś pracuje w handlu to w okresie świątecznym musi mieć mnóstwo cierpliwości i siły :D

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba twój zegarek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie oddam, nie ma takiej opcji :D Za bardzo go lubię :D

      Usuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger