12/10/2017

Zimowy debiut z Bonprix

 Dzisiaj stylizacja jakiej jeszcze nie było na moim blogu. Nie wiem, dlaczego nie podjęłam próby przygotowania tego typu sesji dla Was. Więc dzisiaj macie mój debiut. Myślę, że wyszło całkiem fajnie, ale zostawię to Wam do oceny. A to wszystko za sprawą sklepu Bonprix.
W mojej szafie jest już parka w kolorze khaki, ostatnio dołączył szary płaszcz, ale nadal brakowało mi czegoś. Postawiłam na krótką kurtkę w czarnym kolorze, jest idealna na temperaturę w okolicy 0. Do tego szary golf, który jest niesamowicie miękki i ciepły, ale jednocześnie cienki. Jedyny jego minus jest taki, że po pierwszym ubraniu strasznie mnie pofarbował. Na szczęście ubrałam pd niego basicową koszulkę, bo moja piękna bielizna wylądowałaby w koszu. Jednak jestem mu to w stanie wybaczyć i mam nadzieję, że pranie pomoże. Do tego klasyczne niebieskie jeansy i miodowe traperki. Jako element iście zimowy, ale też dla przełamania nudy ubrałam bordową czapkę z dużym futrzanym pomponem (spokojnie, jest sztuczny). Nigdy nie podejrzewałabym, że tak świetnie będę się czuła w tego typu czapce. Myślę, że całość wygląda rewelacyjnie.
Serdecznie polecam Wam przejrzeć ofertę sklepu www.bonprix.pl bo można tam znaleźć mnóstwo fantastycznych ubrań w fajnym, modnym stylu. Jako, że zbliża się okres studniówek, Sylwester za pasem polecam Wam zobaczyć ich ofertę sukienek, bo powala na kolana.

Co mam na sobie:
Kurtka - Kurtki i płaszcze bonprix.pl
Golf - Swetry bonprix.pl
Spodnie - Reserved
Buty - www.czasnabuty.pl
Czapka - Reserved
Torebka - Stradivarius

Buziaki!!!!
Pozytywna28

PS Z racji, że w Lublinie nie mamy Starbucks, dla zimowego charakteru musiała wystąpić kawa z Costa. A prawda jest taka, że zapomniałam rękawiczek i trochę zmarzłam, no ale sami wiecie blogerski fejm musi się zgadzać.




23 komentarze:

  1. taki luzak na co dzień, dla mnie ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam twoje sesje poza domowe ♥ masz tyle pozytywnej energii, że aż mi się zachciało zrobić taką sesję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :D Cały czas się przełamuję, ale to na prawdę super uczucie jak ludzie na ulicy reagują uśmiechem na to co robisz :D

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz! Super buty i czapa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. do twarzy Ci w tej czapce;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w Bonprixie czasem można znaleźć coś fajnego :) mi jednak ta kurtka by raczej nie wystarczyła na zimno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam :D Mi wystarcza na temperatury w okolicy zera, a najlepiej te lekko na plusie :D

      Usuń
  6. Calosc wyglada super, a ostatnie zdjecie takie pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentujesz! Zapraszam do siebie tutaj. Mam nadzieje, że również coś dla siebie znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, świetny kolor czapki!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie urzekła czapka, jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger