1/21/2018

Czy porzucam blogowanie?

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo luźnym postem lifestylowym. Chcę Wam opowiedzieć co u mnie, jakie mam plany na przyszłość i przemyślenia po dosyć długiej przerwie w blogosferze.
Postanowiłam napisac Wam coś tak luźnego, aby na nowo wdrążyć się w blogowanie, powrócić do tego.

Może moja przerwa nie była bardzo długa, ale to nie oznacza że posty pisałam dla Was na bieżąco. Część z nich była zapasowa, a część napisana na szybko w przypływie chwili. Czuję jednak, że dawno mnie tutaj nie było, a jeśli byłam to nie w takim wymiarze jak oczekiwałam.

Spokojnie, nie będzie żali o tym jak straciłam zapał, wenę i chęci do blogowania, bo tak oczywiście nie było. Mam mnóstwo pomysłów i plany na posty, ale trochę gorzej u mnie z realizacją. Wmawiam sobie, że brakuje mi czasu, że mam studia, naukę, projekty itd, że nie dam rady ze wszystkim. Jednak problem leży w kiepskiej organizacji. Bo tak jak mówi, tytuł książki "Wszystko zaczyna się w głowie". Tak sobie wmawiałam, że nie mam czasu, że faktycznie go nie miałam.
Koniec z tym, wracam do Was mimo, że teraz zaczyna się gorący okres na uczelni związany z zaliczeniami, sesją, praca magisterska do napisania, ale ja dam radę. Brakuje mi kontaktu z Wami, brakuje mi tego mojego nazwijmy to kreatywnego wyżycia się w sieci.

Plany blogowe? Coś na pewno krąży w mojej głowie, ale potrzebuję lekkiego uporządkowania. Na pewno jednym z pomysłów jest określenie się blogowe.

Na moim blogu najczęściej pojawiają się posty o tematyce beauty i outfity. Ale nie jestem w stanie jednoznacznie się zdefiniować. Uważam, że najlepszym dla mnie wyjściem będzie rozwiniecie bloga w tematyce lifestylu. Będzie modowo, będzie kosmetycznie, ale też postaram się tworzyć posty właśnie z tematyki lifestylowej czyli tak naprawdę o wszystkim, chcę tchnąć w bloga więcej siebie, więcej życia.

Mam nadzieję, że chociaż trochę tęskniliście za mną i ucieszą Was nowe posty na blogu.

A tak dla przypomnienia i urozmaicenia mojego dzisiejszego monologu wrzucam Wam kilka zdjęć z IG jeśli nie śledzicie mnie tam na bieżąco.

Jeśli jest coś czego nie lubicie na moim blogu, coś Wam przeszkadza, a moze czegoś brakuje to koniecznie dajcie znać w komentarzach. Pamiętajcie, że konstruktywna krytyka i wskazówki, które czegoś uczą zawsze są mile widziane.
Bardzo Wam dziękuję, że nadal tu ze mną jesteście, mam nadzieję na nowo uda mi się tchnąć życie i kawał serducha w to miejsce, które razem tworzymy 💓

Buziaki!!!
Pozytywna28

8 komentarzy:

  1. Ja bede chetnie czytac Twoje lifestylowe wpisy :) U mnie pojawily sie tez pewne rozwazania dotyczace ogolnej formuly bloga. Mysle, ze wrzucane tresci tez nieco sie zmienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rok 2018 jest rokiem zmian dla wielu osób :D Trzymam kciuki i powodzenia :D

      Usuń
  2. Mądrze napisane i powiem Ci, że mam podobnie. Własnie próbuję skleić jakiś post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że najważniejsze jest określenie tematów, jakie chcesz porszać na blogu, tematyki. Bez tego będzie chaotycznie i nie będziesz widziała celu swojej pracy nad blogiem ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista tematów jest dosyć obszerna, musze to w wolnej chwili uporządkować, ale właśnie chcę bardziej wyjść do obserwatorów :D Bo recenzje, stylizacje są fajne, ale brakuje w nich "życia" :D Mam nadzieję, że wszystko fajnie wyjdzie :D

      Usuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger