1/29/2018

Ty w social mediach - poradnik dla ludzi internetów

Blogowanie, Facebook, Instagram i wiele innych portali społecznościowych pozwalają nam na budowanie marki osobistej. Wiele ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego jak bardzo ważne to jest w obecnych czasach. Jeśli tworzysz coś w sieci i pracujesz nad budową swojej marki osobistej to myślę, że powinieneś zapoznać się z tą pozycją.

W obecnych czasach mamy tak ogromny wachlarz portali społecznościowych, że bardzo ciężko wszystko ogarnąć. Nie wiemy z czego korzystać i jak z tego korzystać aby wyciągnąć maksimum, nie wiemy co jest dla Nas najlepsze. Działacze internetowi łapią się czego mogą, ale czy to przynosi efekty? No nie zawsze.
Muszę się Wam przyznać, że sama mam ogromne problemy z ogarnięciem tematu na 100%. Jednak wiem, że gdy tylko rozpiszę plan działania w sieci, zaplanuję i rozpracuję interesujące mnie portale to wyjdzie z tego coś fajnego. Bo do tego trzeba czasu i bardzo dużo pracy, a ja jestem gotowa włożyć w to całe serce. Ale najpierw muszę mieć dobry plan którego mi i pewnie nadal wielu z Was brakuje.
W książce TY w social mediach znajdziecie mnóstw wskazówek i podpowiedzi.
Poniżej zamieszczam Wam wzór, który pomoże Wam określić plan swojego działania.
Bo gdy wiemy te podstawowe rzeczy, wiemy jak działać, robimy to bardziej sprawnie. Nie po omacku. 
W książce znajdziemy opisy wielu portali społecznościowych ze wskazówkami jak z nich korzystać, co robić, czego unikać. To bardzo cenne rady dla Nas, blogerów. Myślę jednak, że o marce osobistej powinni poczytać też ludzie z poza blogosfery. Jesteśmy teraz na takim etapie, gdzie łowcy głów czy pracodawcy sprawdzają Nas w sieci. Lepiej z rozwagą publikować pewne treści w sieci, bo jak wiecie Internet nie zapomina.
Nie znajdziecie tam złotych porad jak przeskoczyć algorytm Instagrama, który tak bardzo nam przeszkadza. Znajdziecie tam wskazówki jak możecie wykorzystać Instagram do budowy swojej marki osobistej. Michał w swojej książce zwraca uwagę na bardzo proste, ale cholernie ważne elementy które zazwyczaj traktujemy po macoszemu.

Od siebie serdecznie polecam Wam tę książkę, w szczególności jeśli jakieś swoje działania w internecie traktujecie na poważnie. Książka poukładała mi w głowie i pokazała jak bardzo ważne są te wszystkie portale, które traktowałam jako dodatek do blogowania, ale one tak na prawdę są bardzo ważnym elementem.
Ja odkopuję książkę z moimi notatkami na nowo i mam zamiar zaplanować wszystko bardzo dokładnie i realizować swój cel, aby rozbudowywać i umacniać swoją markę osobistą w sieci.

Dajcie znać w komentarzach czy znacie tę książkę i jakie jest Wasze podejście do budowania marki osobistej w sieci. Pracujecie nad tym, czy raczej samo płynie bez planu?
A może nigdy nie zagłębiałyście się w temat i to dla Was nowość? Koniecznie dajcie znać, bo ja jako blogerka i studentka zarządzania bardzo interesuję się tym tematem.

Buziaki!!!
Pozytywna28

25 komentarzy:

  1. Dziękuję za ciekawy wpis. Będę za trzy tygodnie w Polsce, to chyba sobie zakupię tą książkę. Zbieram tego typu pozycje i się uczę jak najwięcej. Media społecznościowe w dzisiejszych czasach są nam potrzebne do budowania naszej marki w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mój post Cię zainteresował :D

      Usuń
  2. zwróciłaś uwagę na chyba dość fajną pozycję, będę miała ją na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, muszę dodać do listy (bardzo długiej) "do przeczytania" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką listę + stertę nowych książek które czekają :D

      Usuń
  4. nie znam tej książki, jednak chyba się na nią skuszę :D

    zapraszam również do mnie - właśnie pojawił się nowy wpis!
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująca książka, jako iż korzystam z wielu portali społecznościowych, to może się przydać, na pewno sięgnę w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie, bo książka jest naprawdę świetna :)

      Usuń
  6. Ale super książka! Nie wiedziałam nawet, że takie istnieją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musialabym zaopatrzec sie w taka ksiazke

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam książki. Myślałam, by coś w temacie social media przeczytać. Może będzie odpowiednia. Jak na razie promuję się bez żadnej konkretnej wiedzy, a wyniki są średnie, więc pewnie trzeba by było coś zmienić. A Ty jak sobie radzisz w blogosferze? Jesteś zadowolona ze swojej marki?
    www.vaibewitched.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie do końca jestem zadowolona jak to wszystko u mnie wygląda. Ze względu na brak czasu wszystko traktuję po macoszemu. Mam zamiar jednak wszystko na nowo postawić na nogi, działać z konkretnym planem i z nową energią :D

      Usuń
  9. Nie znałem tej książki, ale po Twoim wpisie zainteresowała mnie i chyba się w nią zaopatrzę. Co do działań w social mediach to raczej zawsze staram się planować posty, określać ich cele i testować różne ich formy. Czasem wzbudzają zainteresowanie, a innym razem odwrotny skutek. Mimo wszystko staram się budować swój styl i jakkolwiek starać się rozwijać social media. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to brawa dla Ciebie za tak konkretne podejście, myślę że ta książka pomoże Ci dopracować drobne szczegóły, a byś był zadowolony ze swoich wyników :)

      Usuń
  10. ciekawy podręcznik

    https://iamemilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka zapowiada się całkiem ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą książką ;) ale nigdzie u siebie jej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie książki. Chętnie cZytam poradniki i się uczę z nich pewnych Rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post. Nie słyszałam o tej książce ale chyba postaram się dostać ją w swoje ręce bo dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i social media, więc pomoc mi się przyda. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger