3/16/2018

W ciepłych brązach + dwa kolory szminki - praktyka czyni mistrza, czyli ucze się makijażu

Ten sam makijaż, ale w połączeniu z innymi kolorami szminek nabiera zupełnie innego charakteru. To od Ciebie zależy czy czy wolisz wersję bardziej delikatną i romantyczną, czy jednak bardzo kobiecą i z pazurem. Którą opcję wybierasz?

Po sukcesie ostatniego makijażu z różowym akcentem postanowiłam przygotować dla Was dziś coś bardziej prostego i klasycznego. Oko w ciepłych odcieniach brązu, złota i pomarańczu, a do tego usta w dwóch odsłonach. Bardziej delikatnie i dziennie z kolorem nude, oraz wersję bardziej wieczorową, kobiecą i drapieżną z czerwienią. 

Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba i którą wersję wybieracie :*
Buziaki!!!
Pozytywna28

Do makijażu oczu użyłam palety Zoeva Cocoa Blend. Na ustach nude - MAC Velvet Teddy,  czerwień - Eveline Cosmetics Velvet Matt Lipstic nr, 503..







27 komentarzy:

  1. Super, świetny makijaż :) Ale Twoje włosy to ja uwielbiam i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. w tej pomadce nude bardziej mi się podobasz :D tak naturalnie :D
    jednak na jakieś większe wyjście czerwień jak najbardziej wskazana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie! pierwszy odcień szminki super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie propozycje pomadki są super, a oko piekne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę jedną z moich ulubionych paletek :)
    Fajnie to zestawiłaś, jednak uwielbiam Cię w czerwieni :)
    Zapraszam do nas na nowości od Eveline, również znajdują się gorące czerwienie!
    http://teddyandcrumb.blogspot.com/
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  6. z ciemną pomadką wygląda super :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne, ale spróbuj troszkę bardziej rozblendować granice cieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero po zgraniu zdjęć właśnie zauważyłam, że kiepsko je rozblendowałam :D Na pewno popracuję nad tym :*

      Usuń
  8. Obie propozycje do Cb pasują idealnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brązy i pomarańcz na oku lubię, szminkę na codzień wybieram jakąś jasną, nude albo w delikatnym różu..czerwień u mnie rządzi bardzo rzadko:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wersje mi się podobają. Śliczna jesteś. Obserwuje i Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger