4/16/2018

Okiem Instagrama - Marzec 2018


Marzec już dawno za nami, ba nawet już połowa kwietnia więc czas nadrobić zaległości i zrobić podsumowanie minionego miesiąca. Ciekawi co się u mnie działo? Zapraszam dalej.


A w marcu było tak zimowo
Prezent z okazji Dnia Kobiet, czyli pierwsza Obag.
Cudowności upolowane w SH, czyli wełniane sweterki
Makijaż w pełni i uśmiech, czyli Dzień Kobiet
Witaminowa bomba, czyli zastrzyk zdrowia i energii
Najcudowniejsza kurtka kosmonauty od Bonprix
Tę stylizację możecie znaleźć na blogu
Nowości od Laboratorium Ava
Lekkie podrygi wiosny
Makijażowo, czyli najcudowniejsza paleta Zoeva
Marzenie spełnione, czyli botki od Vagabond
Zima jakiej jeszcze w tym roku nie było, więc zawitała w marcu
Jeden makijaż, dwie wersje kolorystyczne ust. A Ty którą opcję wybierasz?
Zimowy krasnal

Nowość w mojej kosmetyczce, czyli BB krem od Missha
Kubeczkowy raj z Pepco
Nałęczów i Pijalnia Czekolady E. Wedel
Strój dnia uchwycony tradycyjnie w Reserved
Takie pyszności w Pijalni Czekolady E. Wedel w Nałęczowie
Nowości kosmetyczne z Sephora
Test Koktajli od Laboratorium Ava już za nami
Paski i Lovecraft od Kat von D na ustach
W czasach dążenia do idealnego IG ja łamię zasady i wrzucam to co mi w duszy gra, czyli gwiazda tego zdjęcia Lulu.

A Wam jak minął marzec?
Buziaki!!!

Pozytywna28

7 komentarzy:

  1. Ja dobrze, że ten śnieg już zniknął!
    Mam nadzieję, że w Twoim kwietniowym podsumowaniu będzie już słonecznie i kolorowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny IG :D ach mój też bardzo odbiega od ideałów :D
    P.S. zaczęłam obserwować na IG :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie dopiero co założyłam instagram i chociaż kiedyś na blogu jak miałam wcześniejszy wstawiałam tzw. instagram mix... tak myślę, że może również ponownie do tego powrócę.
    Bardzo zaciekawiły mnie te koktajle.. muszę poczytać o nich więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już w marcu nie mogłam doczekać się wiosny. A jak już wiosna przyszła to, aż pokusiłam się o wyciągnięcie wygodnych krótkich spodenek z zoio. Pogoda bardzo pozytywnie, zaskoczyła. ;) I zazdroszczę, że kupiłaś botki od Vagabond, są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie lifestylowe podsumowania. Milo bylo podejrzec przebieg Twojego miesiaca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger