4/18/2018

Wrzosowy róż od Hi Hybrid - #206 Soft Heather

Wiosna w pełni, więc na paznokciach kolory pastelowe. Z szafek wyciągamy róże, brzoskwinie, błękity i mięty. Dzisiaj u mnie połączenie różu z lekką domieszką fioletu od Hi Hybrid. Kolor piękny, ale bardzo trudny do opisania. Ciekawi co o nim myślę? 
Lakiery Hi Hybrid to u mnie zupełna nowość. Skuszona przepiękną gamą kolorystyczna i dobrą ceną (19.99zł) postanowiłam zaopatrzyć się na próbę w 3 kolory. Dzisiaj chcę Wam przedstawić przepiękny róż, lekko cukierkowy ale też dosyć intensywny. Jego nazwa idealnie oddaje jego kolor, bo to faktycznie odcień wrzosu.

Co do samego lakieru hybrydowego Hi Hybrid ma on pojemność 5ml i klasyczny pędzelek. Wiele dziewczyn narzeka na gęstą konsystencję lakieru. Fakt, są dosyć gęste ale dzięki temu przy pastelowych kolorach mamy fantastyczne krycie. Z jednej strony dzięki ich gęstości mamy mniejsze prawdopodobieństwo zalania skórek, ale z drugiej strony jest troszkę trudniej klasycznym pędzelkiem domalować linie przy skórkach. Nie mniej jednak z aplikacji i krycia jestem niesamowicie zadowolona, bo wystarczyły 2 cienkie warstwy by pokryć paznokcie bez smug i prześwitów.

Co do trwałości na chwile obecną nie jestem w stanie się wypowiedzieć. Oczekujcie kilku słów na ten temat na moim Instagramie.

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba ten kolorek, a jeśli znacie lakiery hybrydowe od Hi Hybrid to chętnie poznam Waszą opinię na ich temat.

Buziaki!!!
Pozytywna28


26 komentarzy:

  1. Tak jak pisałam na Instagramie dla mnie są za gęste. :) a co do trwałości to też nie powalały. Szkoda, bo ładne mają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie juz prawie 2tyg na paznokciach i wszystko ładnie trzyma :D

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. To naturalna płytka?? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudny ten kolorek! Uwielbiam róż na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda, chociaż muszę przyznać, że róż to nie jest mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden lakier z tej firmy, kupiłam miesiąc temu, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować, mają piękne kolory do zaoferowania:) Chyba skurzę się na twój piękny róż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten kolorek :) Uwielbiam takie :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolorek :) Masz pięknego bloga :)
    Wpadaj do nas: https://antykwariat-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Po przeczytaniu Twojej recenzji mam mały dylemat. Kolor w 100% spełnia moje oczekiwanie, w sumie takiego od bardzo dawna poszukuje, aczkolwiek zniechęca mnie konsystencja. Nie lubię gdy lakier jest zbyt gęsty, gdyż mam problem z ładnym rozprowadzeniem go po płytce paznokciowej.
    Nie wiem muszę się poważnie zastanowić. Może warto przetestować? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, kolor jest przecudowny, uwielbiam takie połączenia. Tylko niestety nie potrafię robić sobie takich paznokci, także zazdroszę.
    Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/dwor-skrzyde-i-zguby-sarah-j-maas.html

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak z trwałością? Jesteś zadowolona? ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger