6/06/2018

Heavy Black Isabellenails + folia transferowa nr. 14

 
Dzisiaj nowy manicure z wykorzystaniem lakierów Isabellenails. Mogę Wam zrobić update odnośnie trwałości lakierów. Jeśli pamiętacie mój poprzedni błękitny manicure to wytrzymał on na moich paznokciach prawie 3tyg. Zmieniłam go z powodu pokaźnego już odrostu, ale sama jakość jest niesamowita. Polecam serdecznie.

Dzisiaj przychodzę do Was z połączeniem, w którym totalnie się zakochałam. Klasyczna czerń na krótkich paznokciach wygląda bardzo stylowo, schludnie a nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, że lekko elegancko. Niebieska folia transferowa nadaje jednak charakteru i pięknie błyszczy w słońcu.
Ja jestem zakochana w tym połączeniu i nie raz zagości ono na moich paznokciach.

Do wykonania manicure wykorzystałam:
Baza - Builder base Isabellenails
Czarny lakier -  325. Heavy Black Isabellenails
Folia transferowa - Folia transferowa 14 Isabellenails
Top - Top No Wipe Lakier Hybrydowy Wykończeniowy Isabellenails

Moją opinię na temat bazy i topu już znacie. Co do czarnego lakieru to jego pigmentacja jest dobra, do pełnego krycia nałożyłam 3 cienkie warstwy. Jak dla mnie to świetna opcja, bo lepsze są 3 cienkie warstwy niż bardzo mocny pigment który trudno utwardza się w lamie co czasami zdarza się przy bardzo ciemnych kolorach. Folia niesamowicie łatwo się aplikuje i jestem pewna, że zdecyduje się na inne kolory. 

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba takie połączenie i czy znacie lakiery hybrydowe Isabellenails?

Buziaki!!!
Pozytywna28


8 komentarzy:

  1. Cześć,
    Bardzo podoba mi się efekt, który tworzy nałożona przez Ciebie folia. Osobiście jestem szczerze zakochana w czarnych lakierach - hybrydowych oraz zwyczajnych. Tej firmy jednak nie próbowałam, zwykle używam Semilaca. Powiedz mi, proszę, polecasz Isabellenails? Chętnie wypróbuję czegoś nowego. Przy okazji zostawiam obserwację!
    Pozdrawiam,
    Kasia z bloga http://czarnonakreatywnym.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokietki! <3
    Jeszcze nie testowałam produktów tej marki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie wyglądają na zdjęciach bardzo ładnie. Sama będę musiała wypróbować, dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt wow .. a ten przenikający niebieski robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt boski, ale dla mnie już za szalony haha:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, twoje paznokcie wyglądają znakomicie :) będę musiała sobie zrobić takie same :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger