6/25/2018

Przegląd sukienek z Bonprix - Grochy w stylu lat 60.

Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją lekko w klimacie retro. Nigdy nie przepadałam za takimi połączeniami, ale jak zobaczyłam tę sukienkę to wiedziałam, że musi być moja.
Czerwony to był kolor, który kiedyś akceptowałam tylko i wyłącznie na butach, paznokciach i  ustach. Bałam się nosić czerwone ubrania, wydawało mi się, że to nie dla mnie. Jednak dałam mu szansę i czuje się bajecznie w tym wydaniu. Jeśli poszukujecie sukienki na wesele, którą na pewno założycie bez problemu przy codziennej stylizacji, to serdecznie Wam ją polecam. Materiał to co prawda poliester, ale jego plusem jest to, że się nie mnie i rewelacyjnie układa. Ja się zakochałam w kopertowym dekolcie, który pięknie podkreśla talię i biust (nawet ten mały).
Jako dodatki klasyki w szafie, czyli szpilki nude i mała czarna torebka, a do tego delikatna srebrna biżuteria.

Co mam na sobie:
Sukienka - Sukienki Bonprix
Buty - Ambra
Torebka - Torebki Bonprix
Naszyjniki - bestsilver.pl
Pierścionek - YES

Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach.

Buziaki!!!
Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Bonprix. 


12 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz. Uważam, że grochy nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka! Pasuje Ci ten kolor :)
    Ładnie się prezentujesz :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz genialna sukienka, świetnie na Tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi Boho

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz :) Tak trochę retro :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasa i elegancja, piekna sukienka i szpile. Jesteś Damą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna sukienka, wyglądasz bosko w tych szpilkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przepięknie, chyba masz gęsią skórkę, mam nadzieje, że miałaś w trakce tej sesji jakies wierzchnie okrycie i nie było Ci zimno...Pasowała by np skórzana kurtka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger