6/18/2018

Przegląd sukienek z Bonprix - Kwiatowy zawrót głowy.

Jestem w szoku, ale trafiło mnie. Oszalałam na punkcie sukienek. Ale nie jest tak pięknie jakby się mogło wydawać. Niby w sklepach wybór ogromny, ale przy mojej sylwetce nie jest łatwo coś dobrać.
Pewnie pomyślicie, że wymyślam bo jestem wysoka i szczupła, ale niech to Was nie zmyli. Przy 173cm wzrostu problemem jest ich długość, ale dodatkowo mam trochę dłuższy tułów niż przeciętny człowiek i zazwyczaj jakieś wiązanie lub gumeczka w sukience zamiast w talii pojawia się u mnie na żebrach. Dramat, bo sukienka automatycznie robi się jeszcze krótsza, mocno poszerza i jest bardzo niewygodna.
Trochę zaszalałam i dałam szansę sukienkom z Bonprix. Do mojej szafy wpadły aż 4, ale postanowiłam pokazać Wam każdą z nich w osobnym poście.

Dzisiaj padło na czarną sukienkę w kwiaty z kopertowym dekoltem, małym wiązaniem w talii, a dodatkowo z rozszerzanymi rękawkami. Na początku nie byłam do końca przekonana, ale wychodzę ze strefy komfortu i szaleję. Zakup tej sukienki to była najlepsza decyzja. Jest przepięknie skrojona, ma miły materiał, pięknie się układa. Talia u mnie leży w idealnym miejscu, mimo że jestem posiadaczką niewielkiego biustu leży idealnie. Z całego serca Wam ją polecam, bo kosztuje niewiele a prezentuje się obłędnie. Dodatki są bardzo proste, bo nie chciałam odbierać jej własnego show.

Co mam na sobie -
Sukienka - Sukienki Bonprix
Torebka - Torebki Bonprix
Zegarek - Casio
Wisiorki - bestsilver.pl
Buty - Chińskie Centrum
Na paznokciach lakiery hybrydowe Isabellenails

Koniecznie dajcie znać w komentarzach co sądzicie o sukience, jak podobają Wam się zdjęcia, bo dawno nie robiliśmy sesji na bloga i mam nadzieję, że nie wyszliśmy z wprawy.

Buziaki!!!
Pozytywna28

Post powstał we współpracy z Bonprix.




11 komentarzy:

  1. piękna :) cudny print i fason.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona długość sukienek :)
    Świetnie w niej wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, podobną sukienkę widziałam w zoio. Świetnie pasuje do tych butów <3 genialne połączenie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka! Buty i torebka świetnie dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka warta każdych pieniędzy, wyglądasz w niej bosko:)To moja dopiero 3 wizyta na Twoim blogu, lekko wstyd, więc mam kilka pytanek. Zastanawia mnie Twój nick:28 to nie wiek? Widziałam zdjęcia na LSM-ie, mieszkasz tam? Znana mi dzielnica, chociaż ja mogę chyba napisać lubelski poradnik:gdzie mieszkać, a skąd uciekać. Takie bezpośrednie pytanie mi przychodzi: co studiujesz i z którego rocznika jesteś? Pozdrawiam, Andzia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wygladasz, jestes super elegancka. Szpilki chińskie, ale wygodne? Ze skóry?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes tak elegancka że zapiera dech.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bosko ! ! !
    Uwielbiam Twój styl, Twoją jasną skórę i delikatność ! !
    W sukienkach i szpilach rządzisz ! !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger