6/27/2018

Przegląd sukienek z Bonprix - Romantyczne Boho

Kolejny dzień, kolejna sukienka w akcji, dzisiaj lekko w klimacie boho. Jest lekko, dziewczęco i romantycznie. Jako posiadaczka dosyć wąskiej talii uwielbiam wszystko co ją podkreśla. Spodnie z wysokim stanem to jest to co bardzo lubię, ale przecież sukienki z odcięciem w talii to również coś cudownego.
Ale uwierzcie, nie jest łatwo. Większość odcięć w talii, czy to wszytych gumeczek u mnie prawie zawsze znajduje się centralnie na żebrach. Wyglądam wtedy na grubszą i jakbym zabrała ubrania młodszej siostrze. Jednak ta sukienka jest dla mnie idealna w tej kwestii. Wszystko leży perfekcyjnie, a ja czuje atrakcyjnie i wygodnie.
Kolejny strzał w 10.

Co mam na sobie:
Sukienka - Sukienki Bonprix
Buty - Eksbut
Naszyjniki - bestsilver.pl
Zegarek - Casio
Pierścionek - YES

Jak Wam się podoba?

Buziaki!!!
Pozytywna28

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka :) U mnie też talia prawie zawsze jest w złym miejscu :/ Ile masz wzrostu? :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka. Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta też cudna, ale chyba wolałabym z sandałkami :) albo nawet tenisówkami. Jakoś zbyt luźna do szpilek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakujące, ale nie mam żadnych sandałków :D Białych tenisówek też, skandal :D

      Usuń
    2. Zawsze na szpilkach i to takich jak z tego wpisu, bosko.

      Usuń
  4. Przepięknie wyglądasz, świetny look kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna sukienka. Przy takiej figurze mozesz nosic wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z sukienkowych wpisów to TA najbardziej skradła moje serce! Jest przepiękna!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Mogłabyś podać do niej bezpośredni link? Bo nie mogę jej znaleźć na stronie Bonprix :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.bonprix.pl/style/sukienka-769848088/?catalogueNumber=935739&source=1 To właśnie ta sukienka, jest jeszcze wersja czerwona :*

      Usuń
    2. Dziękuję kochana! "Krążyłam" wokół tej sukienki ponad miesiąc, a jak w końcu zniknęła ze sprzedaży to się załamałam, że nie kupiłam! Dziś przed przypadek weszłam w ten link, bo był zapisany w przeglądarce, patrzę, a tam mój rozmiar. Kupiłam, nie żałuję. Mam nadzieję, że będę zadowolona. Dziękuję za ten wpis, bo to dzięki niemu znalazłam tę piękność! Buziaki :*

      Usuń
  8. Piekne dłonie i paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilki, sukienka super, masz piekne nogi, dłonie, jestes b piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fot XXIV, gęsia skórka, w letni wieczór, przydała by sie skórzana kurtka na Twoich delikatnych ramionach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiękne, szczupłe dłonie o smukłych długich palcach...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjęcia, jesteś Boginią.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger