10/17/2018

InstaLook #1

Dzisiaj na rozgrzewkę przychodzę do Was z zupełnie nowym cyklem na blogu. Co jakiś czas na bloga będę wrzucać post ze stylizacjami z mojego Instagrama. Dużo się tam zmieniło, nieskromnie powiem że na lepsze. Zupełnie nowy feed, ale w 100% mój. Wydaje mi się, że nareszcie to co dla Was wrzucam oddaje mnie w całości. No i nowością jest duża ilość stylizacji.
Dlatego też powstał pomył, żeby wrzucić Wam je tutaj co jakiś czas i dokładnie opisywać rzeczy które mam na sobie.
Dużo łatwiej jest mi strzelić fotkę stylizacji i wrzucić na Instagram niż przygotować całą sesję typowo na bloga dlatego też, jest tam więcej modowych kadrów. Ale spokojnie, typowych stylizacji z całą sesją nie zabraknie.
Dzięki temu wyzwaniu nareszcie udało mi się opracować i określić swój styl. Nareszcie czuję, że to jest to. Klasa, prostota, lekka elegancja i delikatny minimalizm.
Mam nadzieję, że moje stylizacje i idea posta Wam się spodoba.

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco serdecznie zapraszam Was na mój Instagram Pozytywna28.

Płaszcz - Zara
Koszulka - Cubus
Pasek - Reserved
Spodnie - Reserved
Buty - Adidas Stan Smith
Zegarek - Casio
Torebka - prezent


Kurtka - Reserved
Koszulka - Sinsay
Spodnie - Reserved
Buty - H&M
Torebka - prezent
Zegarek - zwolfer.com/pl <KLIK> na hasło "pozytywna15" macie 15% rabatu

Płaszcz - Zara
Sweter - SH (H&M)
Spodnie - Zara
Pasek - Sinsay
Torebka - Prezent
Buty - elilu.pl <KLIK>

Płaszcz - Zara
Sukienka - www.bonprix.pl <KLIK>
Botki - elilu.pl <KLIK>
Torebka - www.bonprix.pl <KLIK>

Cygaretki - Reserved
Koszulka - H&M
Kurtka - Orsay
Naszyjniki - bestsilver.pl
Zegarek - zwolfer.com/pl <KLIK> na hasło "pozytywna15" macie 15% rabatu

Płaszcz - Zara
Koszula - Reserved
Spodnie - H&M
Buty - Deichmann
Zegarek - Casio
Pierścionek - YES
Torebka - www.bonprix.pl <KLIK>

Marynarka  - Bonprix <KLIK>
Bluzka - Bonprix <KLIK>
Jeansy - Reserved
Pasek - Reserved
Botki - CCC Lasocki
Torebka - Bonprix <KLIK>
Pierścionek - YES
Naszyjniki - bestsilver.pl <KLIK>
Zegarek - Casio

Płaszcz - Zara
Body - Reserved
Spodnie - No name
Buty - Adidas Stan Smith
Torebka - H&M
Zegarek - zwolfer.com/pl <KLIK> na hasło "pozytywna15" macie 15% rabatu

Marynarka - Reserved
Koszulka - Sinsay
Pasek - Reserved
Spodnie - Reserved
Torebka - No name
Buty - CCC Lasocki

Marynarka - Stradivarius
Body - Reserved
Pasek - Reserved
Spodnie -No name
Buty - elilu.pl <KLIK>
Torebka - www.bonprix.pl <KLIK>
Zegarek - Casio

Marynarka - Reserved
Koszulka - H&M
Pasek - Reserved
Spodnie - Reserved
Szpilki - Ambra
Zegarek - zwolfer.com/pl <KLIK> na hasło "pozytywna15" macie 15% rabatu
Torebka - www.bonprix.pl <KLIK>

Dajcie znać w komentarzach która ze stylizacji podoba Wam się najbardziej.
Serdecznie zapraszam Was do obserwowania mojego profilu na Instagram - Pozytywna28 <KLIK>

Buziaki!!!
Pozytywna28

41 komentarzy:

  1. Każdy zestaw jak to u Ciebie, elegancki i dopracowany. Mój ulubiony to ten w szpilkach (ostatni).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zestawy są fajne, ale jakbym miała wyróżnić to zestaw z sukienką i zestaw z czarnym body białymi jeansami. Właśnie ten zestaw chciałabym zobaczyć jako post na blogu. Mam pytanko:wkładasz pod body bieliznę czy nie?Ja wkładam przy body typu koszula czy bawełnianym, ale pod body koronkowe bieliźniane nie. Pisałaś o tym na insta, ale zgadzam się z Tobą, że Adidas Stan Smith są o wiele bardziej uniwersalne do zestawów niż Superstary. Wielu udanych stylizacji. Pozdrawiam, Marta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale dużo pięknych stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielona marynara i szary płaszczyk boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie zestawy, najbardziej w moim stylu to 1,2 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej się podoba stylizacja z zieloną marynarką :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie stylizacje na TAK! :) Kocham taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju tyle ślicznych stylizacji 😍 Co jedna to ładniejsza! Zazdroszczę 😊😍 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedostatnia mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdą stylizacją trafiasz w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje są świetne do tego stopnia, że nie jestem w stanie wybrać najlepszej! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda stylizacja mi się podoba ;) Casualowe outfity są ok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje <3
    +obserwuje
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacje,eleganckie bardzo!:) podoba mi się Twój styl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger