10/12/2018

Orient Time - Laboratorium Ava

 
Laboratorium Ava stale się rozwija, dzisiaj mam dla Was recenzję nowej serii Orient Time z azjatycką różą. Seria ta ma za zadanie odżywiać, nawilżać, wygładzać skórę. A ogólnikowo mówiąc ma dbać o jej piękny i młody wygląd.
Tym razem nową serię pod lupę wzięła moja siostra, posiadaczka cery bardzo suchej ale jednocześnie lekko trądzikowej. Kosmetyki sięgnęły już niestety dna, wiec to doskonały czas na podsumowanie i recenzję. Jesteście ciekawi czy się spisały? Zapraszam dalej do czytania.
Jak już wspominałam moja siostra ma dosyć wymagającą skórę. Jest bardzo sucha, ale jednocześnie na jej skórze pojawiają się wypryski. Ostatnimi czasy jej skóra stała się bardziej ziemista, szorstka, a pory były rozszerzone, więc nowa seria od Laboratorium Ava miała duże pole do popisu.

W przesyłce znalazłyśmy 3 kosmetyki: serum wygładzające, serum odmładzające i krem liftingująco - regenerujący.

Poniżej znajdziecie zdjęcia produktów z informacjami zawartymi na opakowaniach oraz składem.
Tym razem nie będę opisywać Wam każdego produktu z osobna, a napiszę ogólne odczucia mojej siostry po stosowaniu kosmetyków.
Pierwsza odpowiedź mojej siostry na pytanie co sądzi o produktach Laboratorium Ava z serii Orient Time brzmiała: "O mój jeżu, chyba nie miałam nic lepszego. To jest boskie"
Produkty spisały się fantastycznie. Przepięknie nawilżały skórę i widocznie ją wygładziły. Wypryski delikatnie wyciszyły się, ale w tej kwestii nie wymagałyśmy za dużo, producent nie obiecywał w tej kwestii jakiegoś ogromnego działania. Dzięki nawilżeniu, odżywieniu i wygładzeniu pory widocznie się zmniejszyły, ale również zmarszczki stały się płytsze, a skóra nabrała zdrowego blasku.
Siostra jest zachwycona i mówi, że na pewno wróci do tych produktów. W szczególności do gustu przypadło jej wygładzające serum.
Kosmetyki bardzo szybko się wchłaniają, nie ma problemu z nakładaniem ich pod makijaż.

Podsumowując siostra jest bardzo zadowolona z tych produktów i jest pewna, że zakupi je ponownie. Jeśli Wasza skóra potrzebuje nawilżenia, odżywienia i wygładzenia to na pewno produkty sprawdzą się u Was świetnie. Możecie zakupić je już stacjonarnie w drogerii Hebe.

Jeśli jesteście ciekawi dlaczego ja zrezygnowałam z przetestowania produktów na własnej skórze to już Wam odpowiadam. Ostatnio moja skóra bardzo mocno się uwrażliwiła i każdy krem który wcześniej sprawdzał się niesamowicie, teraz lekko ją uczula. Chwilowo dałam jej odpocząć od kremów, pozwalam jej się uspokoić i dojść do siebie.

Jeśli znacie te produkt to chętnie poznam Waszą opinię na ich temat.
Dajcie znać w komentarzach jakich kosmetyków używacie gdy Wasza skóra potrzebuje porządnego odżywienia, nawilżenia i wygładzenia.


Buziaki!!!
Pozytywna28

7 komentarzy:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger