11/16/2018

InstaLook #2

Dzisiaj czas na kolejny post z serii InstaLook. Pierwszy post z tej serii bardzo Wam się spodobał, co bardzo mnie cieszy. Kombinuję, wykorzystuję te same ubrania w wielu zestawieniach, a to wszystko po to aby pokazać Wam, że nie potrzebujecie ogromnej ilości ubrań aby fajnie wyglądać.
Moja szafa to klasyki, proste ubrania, które idealnie wpisują się w mój gust i styl. Oddają mój charakter i mam nadzieję, że nadejdzie ten dzień gdy będziecie mnie całkowicie identyfikować z takimi zestawieniami.

Sweter - SH
Spodnie - No name
Torba - O bag
Zegarek - zwolfer.com/pl <KLIK> na hasło "pozytywna15" macie 15% rabatu
Buty - Adidas Stan Smith

Ramoneska - Reserved
Koszula - H&M
Spodnie - No name
Torba - O bag
Botki - CCC Lasocki

Płaszcz - Zara
Koszula - Reserved
Spodnie - H&M
Buty - Deichmann
Torebka - Bonprix
Zegarek - Casio 

Płaszcz - SH (Zara)
Sweter - SH
Jeansy - Zara
Botki - Vagabond footway.pl
Torebka -  Bonprix

Płaszcz - Zara
Body - Reserved
Spodnie - No name
Biżuteria - Bestsilver
Torebka - H&M
Zegarek - zwolfer.com/pl <KLIK> na hasło "pozytywna15" macie 15% rabatu

Marynarka - SH (Only)
Koszulka - H&M
Jeansy - Reserved
Pasek - Reserved
Torebka - Bonprix
Zegarek - Casio 
Naszyjniki - Bestsilver

Koszulka - www.bonprix.pl <KLIK>
Jeansy - No name
Buty - Adidas Stan Smith
Torebka - Obag
Zegarek - Casio

Płaszcz - Reserved
Koszula - Reserved
Spodnie - H&M
Botki - Vagabond footway.pl
Zegarek - Casio
Torebka - O bag

Płaszcz - Zara
Koszulka - Cubus
Pasek - Reserved
Spodnie - Reserved
Buty - Adidas Stan Smith
Zegarek - Casio
Torebka - prezent

 Katana - SH
Sweter - House
Spodnie - Reserved
Botki - CCC
Torebka - O bag
Czapka - Reserved

Płaszcz - Zara
Koszula - H&M
Spodnie - H&M
Buty - Deichman
Zegarek - Casio
Torebka - No name
Apaszka - Stradivarius

Płaszcz - SH
Sweter - House
Spodnie - Reserved
Botki - deezee.pl
Torebka - Bonprix
Zegarek - Casio

Dajcie znać w komentarzach która stylizacja najbardziej Wam się podoba. 
Buziaki!!!
Pozytywna28

14 komentarzy:

  1. Na wszystkich fot. wyglądasz pięknie pominąwszy "brak" głowy! Następnym razem nie zapominaj głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A co do zdjęć bez głowy, czasami lubię taką formę bo cała uwaga skupia się na stroju, a o to mi chodzi :D

      Usuń
  2. Fot I w brązowych botkach to Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zdjęcia są moje, to również i na tym zdjęciu jestem ja. Na moim blogu czy IG nie znajdziesz zdjęć pobranych z sieci czy z banków zdjęć :)

      Usuń
    2. Ta fotka jest piekna...

      Usuń
  3. Wow! Super stylizacje!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  4. 2,4,5, 10 i 12 jak dla mnie BOMBA! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuję stopniowo ujednolicić moją garderobę, bo teraz większość rzeczy mam z różnej parafii :D ale nie będę wyrzucać dobrych ubrań, po prostu kolejne będę kupować już w innym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wyrzuciłam żadnego ubrania :D Zaczęłam kupować te bardziej w moim klimacie, czyli w klasycznych kolorach, ale nie brakuje też smaczków. Musztardowej marynarki, czerwonej bluzki itd :D

      Usuń
  6. Swietne stylizacje. Sporo plaszczykow w Twojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D To prawda, w tym roku oszalałam na ich punkcie :D

      Usuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger