3/17/2019

Klasyka w towarzystwie błękitu

Dzisiaj w wiosennym klimacie. Co prawda wczesnowiosennym, ale mnie osobiście pozytywnie to już nastraja. Jasne kolory, pastele. U mnie pod lupę został wzięty błękit w towarzystwie bieli i czerni.  Ciekawi? Zapraszam dalej.

Płaszcz ten już pewnie widzieliście w zimowej odsłonie, dzisiaj wersja lekko wiosenna. Wykonany jest z kaszmiru i wełny, więc idealnie sprawdzi się na obecne temperatury. Do tego jeansy w jasnym, niebieskim kolorze. No i jak dla mnie klasyka, czyli cienki, czarny golf. W połączeniu z moimi krótszymi włosami robi robotę. Do tego moje cudeńka, czyli białe botki. Ogromna kontrowersja, ale mi się podobają. Elementem łączącym i domykającym całość jest biało – czarna torebka.
Jak dla mnie jest klasycznie, lekko elegancko i niesamowicie szykownie. Czułam się jak milion dolarów, a przecież to tak prosta stylizacja. Mniej znaczy więcej. 

Koniecznie dajcie znać co sądzicie o moim dzisiejszym połączeniu. Jesteście na tak czy na nie?

Buziaki!!!
Pozytywna28

Co mam na sobie:
Płaszcz – SH
Golf – Stradivarius
Jeansy – Zara
Pasek – Reserved
Torebka – H&M
Buty – TK Maxx



12 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka stylizacja w pięknym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcze mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szczęście, że takie cudo trafiło mi się w SH :D

      Usuń
  3. Ajććć uwielbiam takie pasteLOVE płaszczyki, a jeszcze jak są złowione takie perełki w SH, to już tym bardziej mega szacun <3
    Ja mam pudrowy z SH, za całe 2złocisze, muszę w końcu wyciągnąć go z szafy :)

    Jak dla mnie zestaw genialny kochana, w 100% moje klimaty, nic bym tu nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest cudna! Zestawienie ma lekki pazur :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O ile nie jestem przekonana do tych butów to całkiem nieźle wypadają w tej stylizacji;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger