3/19/2019

Nie taki nudny odcień nude - Constace Carroll nr. 48

Po szalonym kolorze na paznokciach przyszedł czas na klasykę, chociaż trochę nieoczywistą. Dzisiaj pokazuje Wam kolejny przepiękny kolor lakieru hybrydowego Constance Carroll.  

Dzisiaj na paznokciach odcień nude o różowym odcieniu, odrobinę koralowy z bardzo delikatnymi złotymi drobinkami, czyli Constance Carrol nr. 48. Wiosenny, klasyczny, schludny i czysty. Muszę Wam się przyznać, że ten lakier to dla mnie niesamowite zaskoczenie. Gdy trafił do mnie i przetestowałam go na wzorniku, byłam zawiedziona. Czułam, że to będzie totalnie nie mój odcień, który nie będzie pasował do mojej karnacji. Dałam mu szansę i się zakochałam. Lakier ma fantastyczne krycie i tak jak w przypadku poprzedniego manicure z użyciem zestawu baza, kolor i top od Constance Carroll wszystko przepięknie się trzymało i błyszczało. Żadnych odprysków, wytartych końcówek czy zmatowienia topu. Jestem pod ogromnym wrażeniem tych lakierów. Polecam Wam serdecznie, bo to profesjonalne produkty za niską cenę.

Dajcie znać co sądzicie o tym kolorze. 

Buziaki!!! 
Pozytywna28








7 komentarzy:

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger