4/09/2016

Nowości kosmetyczne, czyli zamówienie z ezebra.pl


 Ostatnio odkryłam braki w mojej kosmetyczce, dosyć mocne. Niestety nie dałabym rady dotrwać do promocji -49% w Rossmanie. Postanowiłam wybrać tańsze zakupy w drogerii online. Po poszukiwaniu produktów, które mnie interesowały wybrałam drogerię www.ezebra.pl 
Rewelacyjne ceny, ogromny wybór kosmetyków i akcesoriów.  Paczka dotarła do mnie bardzo szybko, wszystkie produkty były bezpiecznie zapakowane w folię bąbelkową. Ja jestem zachwycona i na 100% powtórzę tam zakupy.

Oto produkty, które zakupiłam:

 Rimmel Lasting Finish Primer htwww.ezebra.pl/rimmel-lasting-finish-primer (klik)
Moja ulubiona baza pod makijaż, a cena jeśli się nie mylę o połowę niższa od ceny w drogeriach stacjonarnych.
Rimmel Lasting Finish 25HR Nude 100 Ivory www.ezebra.pl/RIMMEL-PODKLAD-FINISH-NUDE-25H-IVORY-100 (klik)
Po krótkiej przerwie postanowiłam wrócić do tego podkładu, bo jak dla mnie to najlepszy produkt spośród wszystkich których używałam. Tej wersji w szklanej buteleczce nie znajdziecie w naszych drogeriach. Jednak to tylko inna wersja opakowania, zamówiłam ją, bo gdy składałam zamówienie nie było go w zwykłej tubce.


Loreal Volume Million Lashes So Couture www.ezebra.pl/LOREAL-TUSZ-MILLION-LASHES-SO-COUTURE (klik) Potrzebowałam nowego tuszu, o tym słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii, a dodatkowo ma moją ulubioną silikonową szczoteczkę. No i oczywiście jego cena była bardzo atrakcyjna.  


Makeup Revolution Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit Light/Medium www.ezebra.pl/MAKEUP-REVOLUTION-ZESTAW-DO-STYLIZACJI-BRWI-MEDIUM (klik)
Nie jestem pewna czy wybrałam odpowiednią wersję kolorystyczną, ale potestuję i zobaczę. Cena bardzo zachęciła do zakupu, a paletka sama w sobie jest bardzo dobrze wykonana.



 Makeup Revolution Redemption Palette Essential Mattes 2 www.ezebra.pl/MAKEUP-REVOLUTION-PALETA-CIENI-ESSENTIAL-MATTES-2 (klik)
Już od dawna planowałam kupić jakąś paletkę cieni, na początku miałam zakupić paletkę cieni Kobo. Jednak skorzystałam z okazji, że składam zamówienie i wybrałam piękne matowe cienie Makeup Revolution.


Jeśli znacie produkty, które zamówiłam to chętnie poznam Waszą opinię na ich temat. A jeśli miałyście do czynienia z drogerią www.ezebra.pl to chętnie dowiem się co o niej myślicie ;)

Buziaki!!!
Pozytywna28
 


30 komentarzy:

  1. Te cienie z makeup revolution to jedne z moich ulubionych, tak samo tusz :) Ostatnio też staję się coraz większą fanką inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tusz u mnie też zda egzamin :D Z inglota nie mam nic i zdecydowanie muszę nadrobić te braki :D

      Usuń
  2. Ja posiadam w swoich zbiorach paletki MUR Shimmers i iconic 3, polecam je bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że przy następnej okazji skuszę się Iconic 3, bo ma przepiękne kolory <3

      Usuń
  3. Uwielbiam paletkę z Revolution mam i jetem bardzo zadowolona :) Podkład u mnie się niestety nie sprawdził, mam suką skórę i jeszcze bardziej mi ją przesuszył. Ciekawi mnie tusz do rzęs, chodzi za mną już długi czas:)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cerę mieszaną, wiec podkład świetnie się u mnie spisuje ;)

      Usuń
  4. właśnie zamierzam tam zrobić zakupy, czekam tylko na przypływ gotówki.
    Paletka strasznie kusi - ma sliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory ma cudowne, da się z nich stworzyć wiele makijaży dziennych i wieczorowych ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też ją polubię :D Jak narazie zapowiada się, że tak będzie :D

      Usuń
  6. Ta paletka ma bardzo ładne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w nich od pierwszego spojrzenia :D

      Usuń
  7. Tusz należy do moich ulubionych, ale tej wersji jeszcze nie miałam :) A cieni z Makeup Revolution też używam już jakiś czas i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie też się spiszą dobrze te produkty :D

      Usuń
  8. Też bardzo lubię ten podkład i na pewno go kupię na promocji w Rossmannie. ;) A paletka śliczna, uwielbiam matowe cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i fajnie, że masz go w buteleczce, pompka na pewno lepiej się sprawdzi niż wyciskanie produktu z tubki. ;)

      Usuń
    2. Zdecydowanie jest wygodniej, jedyna różnica to chyba ten w szklanej buteleczce jest o jakieś 5-6zł droższy od tego w tubce :)

      Usuń
  9. Świetne zakupy, paletka cieni prezentuje się super. Ja ostatnio też kupiłam ten tusz So Couture, ale jeszcze go nie otwierałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieję, że tusz nam się świetnie spisze :D

      Usuń
  10. Uwielbiam So Couture i też chyba nie wytrzymam do promocji i kupię go wcześniej! :) Paletka MUR wygląda super - sama mam Inonic 3 i jestem z niej bardzo zadowolona, choć cienie się czasem obsypują to mam wrażenie, że i tak są jakościowo lepsze niż te ze Sleeka.. Reszty produktów nie miałam, ale zakupy na ezebra zawsze są udane! :)
    Nie mam pojęcia dlaczego wcześniej Cię nie obserwowałam? :o Już się poprawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że też pokocham ten tusz :D Paletki MUR są prześliczne i chyba przy następnej okazji zakupię Iconic 3 :D
      Bardzo mi miło :D :*

      Usuń
  11. lubię robić zakupy w drogerii ezebra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz robiłam zakupy w drogerii online, ale na pewno nie ostatni :D tym bardziej, że jestem z Lublina i mogę na miejsc w siedzibie odebrać paczkę z ezebry :D

      Usuń
  12. Cudowne kosmetyki , wszystko bym przygarneła ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie piękne - świetne kolory! Chętnie też bym przygarneła baze rimmela i tusz L'oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka bardzo mi się podoba, sama od dłuższego czasu się nad nią zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no no jakie świetne zakupy ; )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger