3/04/2021

O bag - moja mała kolekcja i recenzja po 3 latach użytkowania

Na ten post wiele z Was czekało już od dawna. Za każdym razem gdy na moim IG czy w stylizacji pojawi się torebka O bag pada pytanie, czy polecam, jak się sprawuje itd. Więc dzisiaj mam dla Was recenzję torebek O bag, przegląd mojej małej kolekcji i sposób wystylizowania ich. 

Zacznijmy na początek od przeglądu mojej małej kolekcji. W jej skład wchodzą 4 torebki w najpopularniejszym i najbardziej kultowym formacie. Dwie w rozmiarze standard i dwie w rozmiarze mini. Dodatkowo posiadam organizer do wersji mini i uchwyty do każdej z torebek. Dwie wersje z eco skóry w kolorze black i natural oraz długie liny w kolorze natural i krótkie w kolorze czarnym, ale nie oryginalne o czym opowiem Wam w dalszej części wpisu. 

O bag Standard - kultowym model. To dość duży shopper który pomieści bardzo dużo. Bez problemu zmieści duży zeszyt w formacie A4 czy teczkę.

Ja w swojej kolekcji posiadam kolor nero i humus.


O bag Mini - mniejsza wersja modelu standard. Bez problemu zmieści zeszyt w formacie B5. Jest mniejsza, więc idealnie sprawdzi się na codzień gdy nie potrzebujemy zabierać ze sobą dużej ilości rzeczy. 

W swojej kolekcji posiadam kolor Phard i Volcano.


Na zdjęciu poniżej chciałam zobrazować Wam różnice w rozmiarze pomiędzy Standard a Mini. Obie są bardzo pakowne. Przez jakiś czas O bag Mini była moja torebką na uczelnię, a obecnie super sprawdza się jako torebka do pracy, na codzień. Na wyjazdy, zakupy czy do pracy, gdy wiem, że będę potrzebować większej torebki z przyjemnością zabieram O bag Standard.

Jak widzicie na moich torebkach pojawiły się ślady użytkowania. Lekkie rysy i przetarcia ale w żaden sposób nie przeszkadza mi to w użytkowaniu i na codzień nie rzuca się w oczy. Utrzymanie w dobrym stanie torebek jest banalnie proste. Możemy w każdej chwili umyć je wodą z mydłem. Wszelkie wskazówki i informacje o czyszczeniu czy pielęgnacji znajdziemy na stronie https://www.obagstore.pl/blog/pielegnacja

Po  długim czasie użytkowania, bo moja pierwsza torebka (Mini w kolorze Vulcano) jest ze mną od 3 lat mogę śmiało stwierdzić że to najlepsze torebki i najbardziej trwale z jakimi miałam do czynienia. Wytrzymałe, łatwe w utrzymaniu, pasując do każdej stylizacji, nawet tej biznesowej. Idealnie sprawdzą się u każdej z nas, m.in. na uczelnię czy dla młodej mamy. 

Ogromnym plusem jest możliwość stworzenia własnej indywidualnej torebki. Mamy do wyboru różnego rodzaju body, uchwyty, organizery, opaski. Jestem pewna, że każda z nas znajdzie coś dla siebie. 

Warto zaznaczyć, że O bag tak prężnie się rozwija że znajdziecie tam nie tylko torebki. Na ten moment ilośc wzorów, kolorów i modeli jest tak ogromny że możemy wybrać torebkę na każdą okazje i na każdą potrzebę. Ja na oku mam już kilka modeli. 

Co do oryginalności elementów, to szczerze mówiąc nie polecam kupowania uchwytów na aliexpress bo zdecydowanie jakość mocno odbiega od oryginału. 
Jak widzicie czarne rączki są krótsze, z dużo gorszej jakości liny (widać zmechacenia) i sztywniejsze, przez co dużo gorzej układają się. Oryginalne produkty są fantastycznej jakości i posłużą lata.





Często pojawia się pytanie które uchwyty są wygodniejsze. Liny czy uchwyty z Eco skóry? 

Z jednej strony liny są bardziej miękkie, łatwiej postawić gdzieś torbę bo opadają. Ale z drugiej strony uchwyty z Eco skóry mają wygodniejsze i fajniejsze mocowanie, ale są sztywniejsze więc gdy postawimy torbę na ziemi uchwyty są sztywne i nie opadają. Musicie wybrać same co dla Was będzie wygodniejsze. 

Jeśli jesteście ciekawi jak O bag wygląda w akcji, jak można je wystylizować to poniżej zamieszczam Wam kilka propozycji stylizacji do których to wykorzystałam moje torebki. 








Dajcie znać w komentarzach czy ten post jest dla Was przydatny. Co sądzicie o torebkach O bag?
Jeśli macie jakąś w swojej kolekcji chętnie poznam Waszą opinię na jej temat. 


Buziaki!!!!
Pozytywna28

3 komentarze:

  1. Mam jedne model torebki oBag i jestem z niej zadowolona. Łatwa w utrzymaniu i pasuje do naprawdę wielu stylizacji. Naprawdę twoja kolekcja tych torebek jest imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy wkład z o baga standard nada się do o baga mini?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że będzie raczej za duży :)

      Usuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger