3/21/2021

Pierwszy dzień wiosny ze stylizacją Moodo

Witajcie pierwszego dnia wiosny. Co prawda za oknem zamieć śnieżna, ale ja na zdjęciach przesyłam Wam mnóstwo słońca. Dzisiejsza stylizacja w całości powstała na bazie ubrań z Moodo. Na wiosnę postanowiłam zamienić czarną kurtkę na coś lżejszego, w jasnym kolorze o delikatnym wzorze pepitki.

Do tego klasyczne jeansy, musztardowa czapka, ale też klasyczne czarne elementy w postaci golfu, butów i torebki. 

Jak Wam się podoba?

Buziaki!!!
Pozytywna28

Co mam na sobie:
Kurtka - Moodo
Spodnie - Moodo
Golf - Moodo
Czapka  - Moodo
Torebka - O bag 
Buty - Footway.pl / Vagabond
Pasek - Mohito











 

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podobają te torebki :)
    Śliczna stylizacja :) U mnie wczoraj mimo dnia wiosny, padał śnieg cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Okiem Pozytywnej28 , Blogger